Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورایتی، گل گدوت، بازیگر اسرائیلی فعال در هالیوود در توئیتی درباره تنش اخیر در سرزمین اشغالی که به کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی انجامیده است، در صفحه توئیتر خود نوشت: «قلب من می شکند. کشورم در جنگ است نگران خانواده، دوستان و مردمم هستم. این یک چرخه فاسد است که سال هاست در جریان است. اسرائیل شایسته زندگی به عنوان یک ملت آزاد و امن هستند و همسایگان ما نیز سزاوار زندگی مشابه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قربانیان و خانواده آنها دعا می کنم و همچنین برای رهبرانمان نیز دعا می کنم تا راه حلی پیدا کنند تا بتوانیم با صلح در کنار یکدیگر زندگی کنیم. برای روزهای بهتر دعا می کنم.»

اظهار نظر گدوت به سرعت در فضای توئیتر به یک موضوع پربحث تبدیل شد و بسیاری از کاربران استفاده از واژه همسایگان به جای فلسطین و حمایت او از رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار دادند. 

همچنین سابقه دو سال حضور اجباری گل گدوت در ارتش اسرائیل نیز موضوع دیگری بود که در فضای مجازی و پس از انتشار اظهارات او مطرح شد و برخی کاربران درخواست او را برای برقراری صلح را زیر سوال بردند و او را شاهد پاکسازی قومی فلسطین و حامی اسرائیل توصیف کردند. 

بازخوردهای منفی به توئیت این بازیگر ۳۶ ساله آن قدر زیاد شد که او ناگزیر به بستن ثبت اظهارنظر در پائین مطلب خود شد. 

گل گدوت بیشتر برای بازی در نقش پرنسس دایانا و  نقش‌آفرینی در فیلم‌های «زن شگفت انگیز»، «لیگ عدالت»، «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» و «لیگ عدالن زک اسنایدر» و همچنین بازی در چند قسمت از مجموعه «سریع و خشن» شناخته می‌شود. 

۵۷۵۷

کد خبر 1514526

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود بازیگران سینمای جهان فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی