Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا می گوید که به خاطر گوندوعان خواهان برگزاری فینال لیگ قهرمانان در ترکیه بوده اما مشکلی با برگزاری آن در پرتغال ندارد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نیوکاسل حضور پیدا کرد و در مورد دی بروین، کلوپ و قهرمانی در لیگ برتر صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در مورد مقایسه قهرمانی امسال با سایر سال ها گفت:

همه قهرمانی ها مانند هم هستند، همیشه دشوار و همیشه لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی با وجود شیوع بیماری و این مشکلات، باعث می شود که کسب آن لذت بخش باشد. میزان تلاشی که پشت موفقیت های تیم است، تمام قهرمانی ها را باورنکردنی می کند.

کوین دی بروین؟

او هنوز مصدوم است و در حال بهبودی است. وقتی آمادگی لازم را پیدا کند به تمرینات برمی گردد. بازیکنانی که کاملاً از نظر جسمی و روحی آماده هستند، شانس بازی در فینال را پیدا خواهند کرد. قبل از فینال لیگ قهرمانان، ما سه بازی داریم.

 آیا قهرمانی در لیگ برای فینال لیگ قهرمانان انگیزه مضاعفی به شما می دهد؟

کسب عنوان همیشه خوب است و مهم نیست چه زمانی باشد. ما برای بازی های بعدی مان مقابل نیوکاسل، برایتون و اورتون آماده می شویم. سپس آخرین بازی برابر چلسی در فینال لیگ قهرمانان را خواهیم داشت. بهترین راه برای آماده شدن برای فینال، این است که هر روز خوب تمرین کنید و در چنین بازی هایی خوب بازی کنید.

 پیام کلوپ به تو؟

من واقعاً قدردان او و کارلو آنچلوتی هستم. من به پیام هایم پاسخ نمی دهم اما امروز این کار را خواهم کرد. من قدردان کاری هستم که کردند. من آن ها را تحسین می کنم. این موضوع الهام بخش من بود و او به واسطه تیم های خود در دورتموند و لیورپول، مرا به مربی بهترین تبدیل می کند و باعث می شود که در مورد بازی ها و حریفان فکر کنم. من می خواهم بگویم که خیلی ممنونم و از او و کارلو قدردانی می کنم.

موفقیت در انگلیس؟

من با کسانی که پنج سال است در کنار آن ها کار می کنم، خیلی احساس خوبی دارم. کسب عنوان لیگ برتر مهم است اما ما در ده سال گذشته تصویر بزرگی در منچسترسیتی ایجاد کرده ایم و پنج بار فاتح لیگ برتر شده ایم. در هشت فصل قبلی، ما چهار بار قهرمان شده ایم. این باورنکردنی است. این مهم تر از فقط کسب عنوان است. ما در فصول زیادی در لیگ قهرمانان بوده ایم و کسب 5 قهرمانی در یک دهه اخیر لیگ برتر، اتفاق بزرگی است. بازیکنان، مدیران ورزشی و افراد بسیار زیادی در این باشگاه کار می کنند تا به چنین چیزهایی برسیم. ما جاه طلبی داریم و موفقیت خود را حفظ می کنیم. ما اخلاق کاری و بسیاری از چیزهای دیگر را برای مدتی طولانی حفظ می کنیم.

سه قهرمانی در چهار سال چیزی است که هرگز انتظارش را نداشتم، همه چیز در این کشور تغییر می کند اما ما همیشه هستیم. فصل قبل ما نتوانستیم با لیورپول رقابت کنیم، آن ها غیر قابل توقف بودند اما ما دوم شدیم. هر فصل ما به قهرمانی نزدیک هستیم و فصل بعد نیز می خواهیم به آن نزدیک باشیم. هر فصل من این احساس را دارم که همه قدرتمندتر شده اند و هر سال، از همان فصل اولی که به این جا آمدم، تیم ها و مربیان قوی هستند. لیورپول امسال بدشانس بود و سال بعد به کورس برخواهد گشت. چلسی، لسترسیتی، آرسنال با میکل آرتتا، آن ها نیز پیشرفت خواهند کرد. به وست هم نگاه کنید که این فصل چقدر خوب بود و متاسفانه در بازی های اخیر دکلان رایس که بسیار مهم است و آنتونیو را در اختیار نداشتند. قهرمانی در لیگ برتر این فصل با رقبای بزرگی که داشتیم، دستاورد بزرگی محسوب می شود.

چگونه قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفتی؟

خیلی خوب بود، معمولاً جشن های غیرمنتظره بهترین جشن ها هستند. ما کمی نوشیدیم، رقصیدیم، یکدیگر را در آغوش گرفتیم و ساعت 11:30 یا 12 بود که پیتزاها رسیدند و آن بهترین لحظه شب بود. من در بهترین شرایط خودم نبودم که تصمیم بگیرم کدام پیتزا بهترین بود. همه آن ها گرد بودند! در انگلیس، جشن ها فقط شامل مشروبات الکلی می شوند و خبری از غذا نیست و من درک نمی کنم چرا، به همین دلیل وقتی پیتزاها رسیدند بهترین لحظه برای من بود.

قرارداد جدیدت چقدر قابل توجه بود؟

درست است که وقتی همه بدانند مربی دو یا سه سال دیگر می ماند، ثبات خاصی ایجاد می شود. با این وجود، اگر برنده نشوید اخراج می شوید. دیگر دو یا سه سال بعد مهم نیستند. البته که بازیکنان به تو اعتماد دارند اما اگر یک ماه برنده نشوید، آن ها ضعف می بینند. کاری که تا الان کرده ایم این است که زیاد برنده شدیم. اگر شروع کنید به باختن، آن ها شروع می کنند به شک کردن. بهترین راه ماندن، بردن بازی هاست.

 یک تشکر ویژه به خلدون بدهکارم. من در نوامبر برای ملاقات او سفر کردم، صحبت های طولانی ای با هم داشتیم و او مرا متقاعد کرد که هنوز کارهایی برای انجام دارم. من به او خیلی اعتماد دارم. او گفت که سال بعد دوباره تلاش می کنیم. بخشی از خوشحالی من در این تیم به خاطر اراده او برای رقابت است، آن هم پس از ناامیدی مقابل لیون. این تفاوت بزرگ در زمانی است که من این احساسات را در سایر باشگاه ها داشتم. من همیشه در بارسلونا و بایرن مونیخ مورد حمایت واقع شدم و مربیان همیشه وقتی موفق هستند، مورد حمایتند. وقتی در فصل اول چیزی نبردیم، هرگز رفتار رییسم را با خودم فراموش نمی کنم.

وقتی مقابل لیون شکست خوردیم، حمایت بسیاری را از سوی رئیس دریافت کردم. این باعث موفقیت ما شد. همانند من که کادر فنی و بازیکنانم را حمایت می کنم تا به بازی ادامه دهند. حال ما دو هفته برای تحقق رویاهای خود در لیگ قهرمانان در پیش داریم و این نمایش باید در فصل بعد نیز ادامه داشته باشد. ما سعی خواهیم کرد که فصل بعد نیز تلاش کنیم و قوی باشیم.

فینال لیگ قهرمانان در پورتو؟

یوفا تصمیم می گیرد و ما می رویم. از پس از تجربیاتم به عنوان بازیکن در بارسلونا، هرگز حتی در قرعه های لیگ قهرمانان نیز فرصت این را کسب نکردم که به استانبول و ترکیه بروم. به خاطر ایلکای گوندوعان، من می خواستم که به ترکیه بروم اما متاسفانه یوفا تصمیم گرفت که به پرتغال برویم و مشکلی نیست.

 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس مادر کریستیانو رونالدو: سعی می کنم او را متقاعد کنم که به اسپورتینگ لیسبون بپیوندد تردید های لوئیز انریکه برای دعوت سرخیو راموس به یورو 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان قهرمانی در لیگ پپ گواردیولا لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با تمجید از لوکا مودریچ می‌گوید او بسیار تماشایی و چشم‌نواز فوتبال بازی می‌کند.

طرفداری | رئال مادرید با عبور از سد رئال سوسیداد آن هم با ذخیره‌هایش با روحیه بالایی به مصاف بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا می‌رود.

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی و برد شیرین تیمش مقابل رئال سوسیداد از بازی و کیفیت بالای آردا گولر تعریف کرد و گفت که او فصل بعد هم در رئال مادرید می‌ماند و بازی می‌کند.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا آردا گولر

شک ندارم آردا گولر فصل آینده هم در رئال مادرید است و اینجا خواهد ماند. گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده ماست و امشب هم گلزنی کرد. آردا گولر کیفیت فوق‌العاده ای دارد، او یک بازیکن بااستعداد است و خیلی خوب کار کرده است. او خیلی خوب تمرین می‌کند. آردا خیلی جوان است و به تدریج نقش مهمی در رئال مادرید خواهد داشت. او بیشتر از دقایق بازی، گل زده است.

لوکا مودریچ

شرایط بدنی او مطلوب است. لوکا در بازی‌های گذشته این را به خوبی نشان داده است. او تماشایی و چشم‌نواز بازی می‌کند. مودریچ می‌تواند سه‌شنبه شب مقابل بایرن بازی کند.

ترکیب احتمالی مقابل بایرن مونیخ

باید ترکیب سه‌شنبه را بررسی کنم. ادر میلیتائو برگشته و خیلی خوب بازی کرده است. گزینه‌های زیادی داریم و من در روزهای آینده آنها را ارزیابی خواهم کرد.

بازی مقابل رئال سوسیداد

رئال سوسیداد خیلی خوب بازی می‌کند، خیلی فشار می‌آورد. آنها تیمی هستند که من به شخصه بازی‌شان را دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود. ما یک تیم فوق‌العاده داریم. چهار امتیاز تا قهرمانی در لالیگا باقی‌مانده و ما خیلی نزدیکیم.

9 تغییر در بازی مقابل رئال سوسیداد

9 تغییر؟ مشخص بود که همه فکر می‌کردند ما برای تفریح ​​به اینجا آمده‌ایم. تنها کسانی که اینطور فکر نمی‌کردند، بازیکنان من بودند. آنها تعهد و نگرش داشتند. آنها میل و اشتیاق به ادامه پیروزی و حفظ روند خوب را داشتند. من باید از آنها تشکر کنم. آنها فوق‌العاده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!