Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:10:55 GMT

مربی تراکتور: شجاعی و دژاگه خودشان دوست ندارند بمانند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۷۷۱

مربی تراکتور: شجاعی و دژاگه خودشان دوست ندارند بمانند

مربی تراکتور گفت: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با صحبت‌هایی که در این چند روز داشته‌اند، خودشان دوست ندارند در تیم بمانند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر و قهرمانی تیم مس سونگون، درباره وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار داشت: نه باشگاه، نه آقای خطیبی و نه کادر فنی تصمیمی برای برکناری این دو بازیکن نگرفته‌اند، اما خودشان با صحبت‌هایی که در این چند روز کرده‌اند، دوست ندارند بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربی تیم تراکتور با اشاره به دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: ما همیشه با تمام وجود برای برنده شدن تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم. فردا هادی محمدی را به دلیل محرومیت و محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشکان دژاگه مسعود شجاعی تراکتور تبریز اشکان دژاگه مسعود شجاعی تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم