Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی تردید خون ملت های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر مجاهد آقای اسماعیل هنیه

جنایات رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان  ملت قهرمان فلسطین، در سرزمین های اشغالی دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی تردید خون ملت های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می کند. 

اینجانب وظیفه خود می دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصائب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. یا لیتنا کنا معکم!

امروز بیش از هر زمان دیگر ملت های مسلمان به وجود فرزندانی چون شما افتخار می کنند و از سران خائن کشور های عربی که داعیه مسلمانی دارند و شریک جنایت صهیونیست ها هستند ابراز انزجار می کنند. 

ما با ابراز تعظیم در برابر فداکاری های زنان و مردان و کودکان فلسطین  و ایمانی راسخ به وعده الهی، صبح آزادی را انتظار می کشیم. الیس الصبح بقریب. 

إِذا الشَّعْبُ یوماً أرادَ الحیاةَ

فلا بُدَّ أنْ یَسْتَجیبَ القدرْ

ولا بُدَّ للَّیْلِ أنْ ینجلی

ولا بُدَّ للقیدِ أن یَنْکَسِرْ

برادرتان، سید حسن خمینی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی سید حسن خمینی اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم
  • «افتخار به حجاب» + فیلم
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!