Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرسپولیس در زمان سرمربیگری آری هان هلندی در این تیم گفت: پرسپولیس در حال حاضر در خطوط سه گانه‌اش شرایط خوبی دارد.

محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا شرایط تیم پرسپولیس را خوب و مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص اظهار داشت: پرسپولیس با حفظ اسکلت و ساختار خوب خود در چند سال اخیر نشان داده قویترین تیم غرب آسیا است و حتی می تواند در فصل جاری با قهرمانی در آسیا به بدشانسی های خود برابر شرقی ها هم پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در چند سال اخیر شرایط خوبی را برای حفط اسکلت خود داشته و در پایان هر فصل با تقویت خود خلا نفراتی را که از تیم جدا شده اند را پوشانده و تیم را به خوبی تقویت کرده است. تاکید این ادعا 4 سال قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر است که امیدوارم امسال بچه ها موفق شوند پنجمین قهرمانی را با حفط این روند به دست آورند.

هافبک اسبق پرسپولیس درمورد دربی و شرایط این دیدار گفت: این یک بحث کلیشه ای است اما به طور حتم بحث این دیدار از همه بازی ها جدا است و کاری به شرایط و اوضاع تیم ها در جدول ندارد. تنها اتفاق بد این بازی غیبت هواداران و سکوهای خالی است که حال و هوای خاص این دیدار را تحت تاثیر قرار داده است. البته این موضوع باعث می شود بازیکنان دو تیم با استرس و فشار کمتر در زمین حاضر شده و به فوتبال بپردازند. مثل بازی رفت که دیداری پراتفاق و پرگل از کار درآمد. در مجموع کری های این بازی برای هواداران و بازیکنان و اعضای دو تیم وجود دارد و این دیدار را از هر جهت به بازی خاصی تبدیل کرده است.

مامانی با اشاره به قدرت خطوط سه گانه پرسپولیس در شرایط فعلی، تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر در خطوط سه گانه اش شرایط خوبی دارد. خط دفاع این تیم با آمار گل زده ای که دارد، نشان داده است که توانسته حضور موفقی داشته باشد. در خط میانی و خط حمله هم نفرات خوبی در اختیار کادر فنی قرار دارد و با توجه به نیمکت قدرتمندی که در اختیار مربیان قرار دارد، می توان گفت پرسپولیس نه تنها در دربی بلکه تا پایان فصل می تواند نتایج خوبی را رقم برند.

او در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در بازی های اخیر نشان داده با بیشترین تعداد پاس، ایجاد موقعیت و کنترل بازی توانسته از نظر آمار و ارقام شرایط خوبی داشته باشد و با ارائه یک نمایش سیاستمدارانه و با تمرکز بالا می تواند دربی را به سود خود به پایان برساند و پیروز این دیدار باشد.

مامانی درمورد اینکه در این بازی شانس گلزنی را برای کدام بازیکن پرسپولیس متصور است، اظهار داشت: من فکر می کنم پرسپولیس با اختلاف 2 گل می تواند دربی را به سود خود به پایان برساند و شانس گلزنی در این بازی را برای مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو قائل هستم.

از هافبک اسبق پرسپولیس درمورد خاطره‌اش از دربی سوال کردیم که او در این مورد گفت: اولین دربی عمرم را در زمان مربیگری آری هان در پرسپولیس انجام دادم. آن بازی جو عجیبی در استادیوم حاکم بود و فشار بازی هم زیاد بود. من هم برای اولین بار تجربه بازی در دربی را پشت سر می گذاشتم و حال خاصی داشتم، به طوری که تا 15-10 دقیقه اول بازی نفسم بالا نمی آمد اما رفته رفته هیجانم را کنترل کردم و توانستم عملکرد خوبی را ارائه دهم و آن دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 4/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آسیا پرسپولیس لیگ برتر بازی جدول استرس زمین فوتبال سه گانه آمار و ارقام تساوی بدون گل دربی قهرمانی گلزنی هافبک سابق پرسپولیس محمدرضا مامانی شرایط خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ۷ اردیبشهت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی تیم آلومینیوم قرار گرفت که این بازی در ضربات پنالتی به سود شاگردان سید مجتبی حسینی به پایان رسید تا «اوسمار» و شاگردانش خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشند. در این بازی پرسپولیس دو بار از میزبان خود پیش افتاد اما با اشتباه مدافعان و خط دروازه سرخ‌ها پیروزی را با تساوی عوض کردند تا فرصت قهرمانی در جام حذفی را از دست دهند.

نبی الله باقری‌ها کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاع اظهار داشت: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و بازیکنان این تیم در جریان بازی و در عمق موقعیت‌های زیاد به دست می‌آورند اما در خط دفاع با مشکلاتی مواجه است. دیدارهای حذفی از آنجا که تک بازی است و هر تیم با انجام ۵، ۶ بازی می‌تواند قهرمان شود و سهمیه آسیایی بگیرید، تیم‌ها با نهایت توان خود وارد زمین می‌شوند.

بازیکنان باتجربه به کمک اوسمار نیامدند

او ادامه داد: بعد از اینکه پرسپولیس دو بار از حریف جلو افتاد، مدافعان و شخص «اوسمار ویه‌را» بازی را شُل گرفتند و تعویض‌هایی که این مربی انجام داد نتوانست جریان بازی را به سود پرسپولیس کند. من از بزرگان و بازیکنان با تجربه در تیم گلایه دارم، در دقایقی از بازی حتی اگر بهترین مربی هم باشی کاری از دستت ساخته نیست و در این مواقع بازیکنانی که سابقه حضور در میادین مختلف از جمله جام جهانی را دارند باید سایر نفرات را همدل کنند که متأسفانه چنین چیزی را ما در پرسپولیس مشاهده نکردیم.

خط دفاع هماهنگ نیست

مدافع اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: خط دفاعی پرسپولیس برابر آلومینیوم هماهنگ نبود و همه نفرات در نتیجه به دست آمده مقصر هستند اما هواداران نباید نتایج و عملکرد هفته‌های گذشته را فراموش کنند؛ اکنون زمان همدلی در تیم است و باید برای برقراری آرامش در تیم همه بازیکنان دست به دست هم دهند تا حداقل پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد. همانطور که گفتم بازیکنان پرسپولیس بسیار با کیفیت هستند و باید حمایت از آنها در شرایط حساس کنونی انجام شود.

پرسپولیس برابر سپاهان محکوم به برد است

باقری‌ها در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر گفت: حالا که جام حذفی برای پرسپولیس از دست رفته است، بازیکنان باید تمام توان خود را در لیگ برتر بگذارند. بازی با سپاهان به هیچ وجه برای هیچیک از دو تیم آسان نیست و در سال‌های اخیر هم مصاف آنها با جنجال رو به رو بوده است. انتظار داریم که بازیکنان پرسپولیس با حمایت هواداران خود بتوانند در این بازی ۳ امتیاز را کسب کنند و انشاالله صدرنشین شوند.

کد خبر 6090009

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!