Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا بدون شک یکی از ستاره های با ثبات ترکیب رئال مادرید در فصل 2020/21 بوده است.

تیبو کورتوا در جریان پیروزی 4-1 مقابل گرانادا باز هم چند واکنش عالی دیگر داشت و مانع از گلزنی بیشتر بازیکنان تیم میزبان شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، دروازه بان بلژیکی در پایان بازی گفت:

باید فشار را روی اتلتیکو حفظ کنیم و امیدوار باشیم که در یکی از دو بازی باقی مانده پیروز نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نشان دهیم که آماده قهرمانی هستیم و نزدیک بمانیم تا آنها ببینند که جایی برای اشتباه ندارند. بازی شب گذشته اتلتیکو را تماشا نکردم. هرکس روی بازی های خود متمرکز است. اتلتیکو احساس اطمینان می کند چون پیروز شده اند. ما باید روی کاری که انجام می دهیم تمرکز کنیم و در بازی های خود پیروز شویم. روز یکشنبه یک فینال دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو در پیش داریم و بعد از آن بازی به نتیجه اتلتیکو نگاه خواهیم کرد.

نیمه دوم

در نیمه دوم خوب بازی کردیم. در ابتدای نیمه دوم می توانستیم توسط والورده حساب کار را 3-0 کنیم. سپس سوارز موقعیتی داشت که ما را ترساند. چند پاس اشتباه دادیم و آنها حساب کار را 2-1 کردند، اما موفق شدیم گل های سوم و چهارم را خیلی زود به ثمر برسانیم. نمی توانیم در 15 دقیقه پایانی مرتکب اشتباهات زیادی شویم. نباید شل بگیریم و توپ را زیاد از دست بدهیم تا حریف فرصت ضدحملات زیادی پیدا کند.

اعتماد به نفس

این پیروزی مهم بود. می توانیم بهتر باشیم و روز یکشنبه این کار را خواهیم کرد. فرصت زیادی برای ریکاوری و استراحت نداریم اما باید تمام توان خود را به کار بگیریم.

لوکا مودریچ

بعد از بازی مقابل ختافه گفتم که مودریچ به خوبی از خود مراقبت می کند و خیلی خوب کار می کند. او امسال نشان داده که سن فقط یک عدد است. بازی های زیادی انجام داده و در خط میانی پنهان نمی شود. توپ گیری می کند، می دود و به دنبال فضا می گردد. او سطح استاندارد باورنکردنی به جا گذاشته است. عملکرد او نشان می دهد که چرا دو سال پیش برنده توپ طلا شده است.

دو بازی حیاتی باقی مانده

باید در دو بازی باقی مانده پیروز شویم و امیدوار باشیم که اتلتیکو مقابل اوساسونا یا وایادولید مساوی کند یا ببازد. آنها تیمی هستند که تمام توان خود را برای پیروزی به کار خواهند گرفت و ما هم باید همین کار را بکنیم. دو بازی باقی مانده ما سخت است، اما سال گذشته نشان دادیم که می توانیم در چنین بازی هایی پیروز شویم.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس مادر کریستیانو رونالدو: سعی می کنم او را متقاعد کنم که به اسپورتینگ لیسبون بپیوندد تردید های لوئیز انریکه برای دعوت سرخیو راموس به یورو 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باقی مانده دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!

سرژ گنابری اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل رئال مادرید خلاف بازی رفت باید قدر فرصت‌های خود را بدانند

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

به نقل از اسکای؛ حال سرژ گنابری درباره شکست مقابل اشتوتگارت و عملکردشان در این بازی صحبت کرده است. او اعتقاد دارد تا پیش از 15 دقیقه پایانی که پس از آن تیم میزبان توانست دو گل دیگر به ثمر برساند، عملکرد خوبی داشته‌اند. گنابری گفت:

می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت، با این حال فکر می‌کنم تا 15 دقیقه پایانی که دو گل دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. البته پیش از دریافت گل‌ها، فرصت‌هایی برای برنده شدن در این بازی داشتیم. ما سعی کردیم فشرده بمانیم و سپس منتظر فرصت باشیم و به نظرم تا پیش از 15 دقیقه آخر این‌کار را خوب انجام دادیم.

گنابری درباره برخوردش با والدمار آنتون و اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ، گفت: 

او به صورت من ضربه زد و من بدون دلیل نیفتادم. 

گنابری که توماس توخل وعده گلزنی او مقابل رئال مادرید را داده، درباره بازی روز چهارشنبه، گفت:

ما باید موقعیت خلق کنیم و سپس آن‌ها را بکشیم. در بازی اول می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. ما باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

گنابری درباره جست‌وجوهای باشگاه برای یافتن مربی جدید، گفت: 

 البته که بحث‌هایی در رختکن وجود دارد اما به هیچ وجه روی ما فشار نمی‌آورد. مگر چه کار دیگری باید انجام دهیم؟ من مطمئنم که راه‌حل مناسبی پیدا خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!