Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آلبینا کمیساروا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله‌ای به راز‌های کاهش وزن و شایعات درباره آن می‌پردازد.

کمیساروا می‌گوید که هنگام خوردن شیرینی، هیچ تفاوتی در زمان خوردن آن وجود ندارد. به عبارت دیگر، شیرینی‌های صبح تضمینی برای کاهش وزن نیستند؛ حفظ تعادل در خوردن شیرینی در طول روز مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تشریح می‌کند که فقط صبحانه شیرین به سیری کوتاه مدت منجر می‌شود.

در عین حال وی می‌گوید نباید از قند موجود در میوه‌ها ترسید. البته نباید از آن‌ها سو استفاده کنید و میوه‌های شیرین زیادی بخورید؛ اما امتناع از آن‌ها کمبود ویتامین و مواد معدنی را در پی خواهد داشت.

این متخصص غدد تاکید کرد: تعادل روزانه به شما امکان می‌دهد هر نوع غذایی را در رژیم عصرانه قرار دهید. اگر در وعده‌های غذایی قبلی مقدار بیشتری در ناهار خوردید؛ می‌توانید در وعده‌های غذایی عصر کمتر بخورید.

بیشتر بخوانید

اگر فواید هسته خرما را بدانید آن را دور نمی‌اندازید

جدا کردن غذا‌های «چرب» نیز یک استراتژی تغذیه‌ای موثر نیست، زیرا اکثر غذا‌ها با هم ترکیب می‌شوند و چربی در هر غذایی وجود دارد. هیچ الگوی گروهی مانند ترکیب خیار با ماست، یا ماهی با محصولات لبنی یا محصولات حاوی پروتئین‌های گیاهی و حیوانی وجود ندارد. وی همچنین توصیه می‌کند که مقدار زیادی آب استفاده کنید. با این حال، نوشیدن آب هنگام تشنگی ضروری است، باید همیشه در دسترس شما یک لیوان آب باشد. همچنین این پزشک اصرار دارد که نوشابه نخورید و ترجیحا به جای آن آب با ترکیبی از آبمیوه را بخورید.

منبع:اسپوتنیک

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش وزن کاهش وزن دانستنی های تغذیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تست پله برای تعیین میزان سلامت قلب: ۶۰ پله را در چند ثانیه بالا می روی؟ (فیلم) چه زمانی باید از کاهش وزن‌ تان بترسید؟ (فیلم) ۳۴ مورد از خواص نارگیل برای سلامت بدن (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید