Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامعلی مویدی رئیس آموزش و پرورش بهمئی گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس بهمئی برگزار می‌شود.   غلامعلی مویدی با بیان این‌که پایه نهم در این شهرستان شامل ۲۸۲ دختر و ۳۴۲ پسر که جمعا ۶۲۴ دانش‌آموز می‌شود که در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند، گفت: امتحانات پایه نهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز تا روز پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مویدی بیان کرد: پایه دوازدهم ۵۰۵ دانش‌آموز دختر و پسر هستند که امتحانات این پایه از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه به پایان می‌رسد.   او افزود: امتحانات پایه دوازدهم و نهم بصورت حضوری با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود و بقیه پایه‌های تحصیلی به صورت مجازی برگزار می‌شود.   او گفت: در شهرستان بهمئی امتحانات پایه دوازدهم پسران در ۲ حوزه که شامل دبیرستان امام حسین (ع) دبیرستان شهید بهشتی برگزار می‌شود و پایه دوازدهم دختران شامل ۲ حوزه در دبیرستان هاجر و سمیه و همچنین در بخش ممبی دبیرستان شهید جهان نژاد برگزار می‌شود.
مویدی با بیان این‌که پایه نهم هم در مدارس خود با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هماهنگ استانی بصورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: انتظار داریم مدیران مدارس هم در برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دقت کنند و نظارت ویژه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم در برگزاری امتحانات را داشته باشند.   رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بر ضرورت همکاری دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات در این شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم اداره برق شهرستان همکاری لازم را در طول ایام امتحانات از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر را با ما داشته باشند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس امتحانات حضوری امتحانات دانش آموزان برگزاری امتحانات برگزار می شود پایه دوازدهم پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت