Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، روزنامه اسرائیلی «هاآرتس» نوشت که ارتش رژیم اشغالگر در انتظار دستور پایان عملیات نظامی در نوار غزه در سریع ترین زمان ممکن است زیرا رژیم اسرائیل از این می ترسد که رویارویی یهودی ها و عرب ها در سرزمین های اشغالی از کنترل خارج شود.

به نوشته این روزنامه ارتش منتظر است تا دولت دستور پایان عملیات نظامی را بدهد این در حالی است خود را برای بمباران های گسترده قبل از پایان عملیات آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه صهیونیستی همچنین نوشت که مسئولان نظامی ارشد اسرائیلی به این نتیجه رسیدند که خشونت و درگیری ها در شهرهای«اللد،بات یام،عکا» و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی تهدید امنیتی جدی است و دست کمی از جنگ در غزه ندارد.

به رغم آن که رژیم اسرائیل برخی از پیشنهادهای میانجی گری برای رسیدن به آتش بس را رد کرده است اما برخی منابع در دولت اشغالگر می گویند دولت در این مساله به دلیل خشونت در داخل سرزمین های اشغالی، تجدید نظر خواهد کرد.

بر اساس ادعاهای مسئولان اسرائیلی زیرساخت های نظامی و سیاسی جنبش حماس از زمان آغاز رویارویی ها ضربه خورده است و اسرائیل توان بازدارندگی خود را به شکل کلی بازیافته است و ارتش به دنبال آن است که در روزهای آینده بمباران های گسترده ای را انجام دهد تا حماس را از بازیابی قدرت اش با سرعت محروم کند.

این روزنامه همچنین نوشت که ارتش اسرائیل موضع محتاطانه ای درباره براندازی حماس اتخاذ کرده است زیرا تصمیم گیران صهیونیستی از این می ترسند که خلأ قدرت در نوار غزه منجر به هرج و مرج شود.

در همین حال،ارتش رژیم صهیونیستی مدعی آغاز عملیات زمینی خود علیه نوار غزه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز مدعی شد که نیروی هوایی و زمینی این رژیم هم اکنون حملات گسترده‌ای را علیه غزه آغاز کرده‌اند.

همزمان، وبگاه «غزه الان» گزارش داد که خبرهای منتشر شده در مورد آغاز حمله زمینی اسرائیل به غزه صحت ندارد و صرفا جنگنده‌های این رژیم به شدت در حال بمباران غزه هستند.

غزه الان اعلام کرد که رزمندگان گروه‌های مقاومت در امتداد نوار مرزی باریکه غزه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

خبرنگار «العالم» گزارش داد که آنچه در مرزهای غزه در حال رخ دادن است، مانور نظامی ارتش اسرائیل است نه عملیات نفوذ.

از سوی دیگر، «وال استریت ژورنال» به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه آغاز شده است.

«ابوحمزه» سخنگوی نظامی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی دیشب به دشمن صهیونیست هشدار داد که «اگر در فکر عملیات زمینی باشد، این نزدیک ترین مسیر برای رسیدن به پیروزی مقاومت است».

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام نیز در بیانیه‌‎ای خطاب به صهیونیست‌ها با اشاره به طرح احتمال حمله زمینی به غزه گفت:«قطعاً ورود زمینی دشمن به هر نقطه‌ای از نوار غزه، فرصتی مناسب برای هلاکت و اسارت شمار بیشتری از نیروهای دشمن خواهد بود و ما آماده‌ایم به‌یاری خداوند درسی فراموش‌نشدنی به دشمن بدهیم».

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 فلسطین اشغالی جنگ غزه سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها