Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:30:55 GMT

توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر بهداشتی در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۹۹۴۷

توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر بهداشتی در شهرستان بهار

بزرگعلی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی با بیان اینکه با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه با اشاره به دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر و اعتراف به چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با سارقان و اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از وقوع سرقت، مهمترین اولویت کاری انتظامی شهرستان بهار است.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نوری با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت از معابر اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان شهرستان بهار فرمانده انتظامي شهرستان بهار سرقت از اماکن خصوصي انتظامی شهرستان شهرستان بهار فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان