Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:12:29 GMT

هفت هزار و ۳۰۰ خانوار همدانی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۱۶۰

هفت هزار و ۳۰۰ خانوار همدانی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

"مجتبی ساکی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرایی شدن مصوبات سفر ۲ ماه پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشان از عزم وزارت ارتباطات در تحقق وعده خود برای رساندن فناوری ارتباطی به روستاهای دور افتاده و کم برخوردار دارد.

وی اظهار داشت: با اجرای این پروژه که با پیمانکاری ۲ شرکت همراه اول و ایرانسل انجام می شود زمینه کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی و همچنین کمک به کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی در روستاها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکی تاکید کرد: افزایش سطح دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در مناطق دور دست و توسعه شبکه بانکی از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: در این طرح تعداد ۵۹ سایت توسط اپراتور همراه اول نصب و راه اندازی شده و ۱۳ سایت دیگر نیز حال احداث و راه اندازی است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان ادامه داد: شرکت ایرانسل نیز با نصب و ارتقای چهار سایت در نقاط مشخص در این پروژه مشارکت دارد.

وی با تاکید بر تسریع روند سایت های باقی مانده در کوتاه ترین زمان ممکن، خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه در ۷۲ روستای استان همدان بیش از هفت هزار و ۳۰۰ خانوار به صورت مستقیم از نسل سوم( ۳جی ) تلفن همراه  بهره مند می شوند.

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته آینده برای بهره برداری از چند طرح مخابراتی به استان همدان سفر می کند.

برچسب‌ها اینترنت ایرانسل همراه اول توسعه ایران همدان شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت ایرانسل همراه اول اینترنت ایرانسل همراه اول توسعه ایران همدان شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات