Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پویش فرزندان انقلاب در کمک به آزاد سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد عاملی بسیار مهم برای ترویج و گسترش افزایش کمک‌های مالی مردم و خیرین به ستاد دیه استان اردبیل خواهد بود.

خبرگزاری میزان - مراسم آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد توسط دانش آموزان مدارس اردبیل تحت عنوان پویش فرزندان انقلاب با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، بازرس استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و تنی چند از مسئولان تربیتی و پرورشی مدارس اردبیل درمحل دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ابتدای این مراسم با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر با ابراز خرسندی و قدردانی از پیشگامان راه اندازی پویش فرزندان انقلاب اظهار داشت: شروع این کار که نشأت گرفته از حس نوع دوستی و انسان دوستانه است، صرفنظر از مبالغ اهدایی، کار بسیار ارزشمندی است لذا مسلما استمرار و تداوم اینگونه اقدامات شایسته مطمئنا به حرکت ملی تبدیل خواهد شد.

وی با قدرانی از مدیریت آموزش و پرورش استان اردبیل و معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی گفت: مسلما تقویت نگاه متعهدانه و مسئولانه در بین دانش آموزان کار بسیار قابل تحسین است که آینده‌ای درخشان توأم با روحیه انقلابی و تربیت اسلامی را در بین دانش آموزان و نسل‌های آینده رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: خیران زاهدانی بیش از یک و نیم میلیارد تومان در جشن گلریزان کمک کردند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن توصیه به دانش آموزان در جدیت در تحصیل و آموزش گفت: روحیه جهادی و انقلابی مثل گوهری درخشان در وجود دانش آموزان ایران در ادوار مختلف وجود داشته و نمود آن در زمان جنگ تحمیلی و سپس در دوره‌های پس از آن در حرکت‌های اجتماعی و پیشرفت‌های علمی مشهود بوده است.

وی گفت: پویش فرزندان انقلاب در کمک به آزاد سازی زندانیان مالی و جرائم غیر عمد عاملی بسیار مهم برای ترویج و گسترش افزایش کمک‌های مالی مردم و خیرین به ستاد دیه استان اردبیل خواهد بود.

در این مراسم از تعدادی از دانش آموزان که به صورت خود جوش اقدام به کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و عیر عمد نموده بودند تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان اردبیل آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان اردبیل آزادی زندانیان رئیس کل دادگستری استان اردبیل کمک به آزاد سازی زندانیان دانش آموزان غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند