Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان رقابتهای کاراته کسب امتیاز ورودی المپیک از طریق سیستم رنکینگ، آخرین مرحله از رقابتهای گزینشی کاراته در اوزان المپیکی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ خردادماه به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس برگزار خواهد شد.

این رقابتها در اوزان المپیکی ۶۷-، ۷۵- و ۷۵+ کیلوگرم مردان، ۵۵-، ۶۱- و ۶۱+ کیلوگرم زنان و کاتای انفرادی مردان و زنان برگزار خواهد شد که تاکنون ۲۲۱ کاراته کا از ۵۱ کشور ثبت نام کرده‌اند و طبق پیش بینی سایت فدراسیون جهانی ۸۰۰ کاراته کا برای کسب ۲۴ سهمیه به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه کشورها می‌توانند در اوزان و بخش‌هایی که از طریق سیستم رنکنیگ موفق به کسب سهمیه نشده‌اند کاراته کاهای خود را به این مسابقات اعزام کنند.

از ایران نیز نام چهار کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته برای حضور در این دوره از رقابتها روی سایت رسمی مسابقات ثبت شده است. فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، امیر مهدیزاده در کومیته وزن ۶۷- کیلوگرم و رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک راهی پاریس خواهند شد.

کلیه کاراته کاهایی که موفق به کسب یکی از مدال‌های طلا، نقره و برنز شوند به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را دریافت خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاراته کسب سهمیه المپیک تیم ملی کاراته کاراته کسب سهمیه المپیک کاراته کا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!