Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین کاویان خواه گفت: در سطح شهرستان کرمانشاه ۸۰۰ ورزشکار در رشته آمادگی جسمانی فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین کاویان خواه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در سطح شهرستان کرمانشاه ۸۰۰ ورزشکار در رشته آمادگی جسمانی فعالیت دارند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات و انجام تمرینات تعطیل شد و همین سبب کاهش انگیزه ورزشکاران و آسیب به ورزش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاویان خواه با اشاره به برنامه های کمیته آمادگی جسمانی گفت: درصدد استفاده از کارشناسان ورزشی و افراد با تجربه برای پیش بردن برنامه ها و اهداف کمیته آمادگی جسمانی هستیم.

وی برگزاری مسابقات گوناگون با سطح استاندارد های بالاتر برای ایجاد انگیزه میان ورزشکاران، برگزاری چالش ها و برنامه های ورزشی متنوع برای به کار گیری همه اقشار ورزشی و ایجاد شوق و انگیزه در این رشته را از دیگر چشم اندازهای ترسیم شده دانست.

کاویان خواه تصریح کرد: همچنین به طور جدی درصدد برقراری تعامل و همکاری هرچه بیشتر با باشگاه های ورزشی در سطح  استان هستیم.

وی درباره رشته آمادگی جسمانی عنوان کرد: در کشور حدود سه سال است که سطح کلاسها و تعداد متقاضیان این رشته بسیار افزایش یافته به گونه ای که هرروز علاقه مندان به رشته آمادگی جسمانی و زیرشاخه های آن در حال گسترش و ارتقا هستند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه گفت: می توان ادعا کرد رشته آمادگی جسمانی در کشورمان تقریبا به سطح استاندارهای جهانی رسیده است.

کاویان خواه درباره وضعیت رشته  آمادگی جسمانی در استان بیان کرد: مسئولین هیئت همگانی استان کرمانشاه از فعال ترین و با برنامه ترین هئیت ها در سطح کشور هستند.

وی افزود: مسئولان این عرصه اساس کار خود را اعتلا و پیشرفت همه جانبه ورزش همگانی در استان بنا کرده و از حمایت و کمک به مربیان این رشته دریغ نکرده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته آمادگی جسمانی رشته آمادگی جسمانی شهرستان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، رستوران‌های زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» (KFC) بیش از ۱۰۰ رستوران را در مالزی تعطیل کرده است، زیرا مشاغل مرتبط با آمریکا در سراسر جهان در بحبوحه اعمال تحریم های گسترده به نفع فلسطینیان و ناشی از جنگ جاری در غزه، هدف تحریم مشتریان قرار گرفته اند.

به گزارش این رسانه ترکیه ای، در بحبوحه اعتراضات به حمایت آمریکا از تل آویو پس از تهاجم این رژیم به مردم مظلوم در نوار غزه، فروشگاه زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» مجبور شد فعالیت های خود را در سراسر مالزی- عمدتا در شمال شرقی ایالت کلانتان- کاهش دهد.

بر این اساس، «کیو اس آر برندز» (QSR Brands) که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود «کِی اِف سی» در مالزی است، اعلام کرد که فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.

لذا شرکت غذایی آمریکایی مذکور مجبور شده است فعالیت‌ های خود با اکثریت مسلمان در جنوب شرقی آسیا را با بیش از ۶۰۰ واحد، محدود و یا تعطیل کند.

پروفسور محد نظری اسماعیل، رئیس گروه حامی فلسطین و بایکوت، واگذاری و تحریم برندهای متعلق به اشغالگران قدس در مالزی، گفت: «کِی اِف سی» در لیست بایکوت قرار ندارد؛ اما بسیاری از مالزیایی ها هر اپراتور فست فود آمریکایی را مرتبط با اسرائیل می دانند.

کد خبر 6092484

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم