Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تماشای فیلم بازی اخیر استقلال و ذوب آهن اصفهان، آنالیزورهای پرسپولیس را به این نتیجه رسانده است که رشید مظاهری روی شوت های محکم پشت محوطه جریمه گل می خورد!

این نکته از سوی آنالیزورهای پرسپولیس به اطلاع یحیی گل محمدی رسید تا سرمربی قرمزها در جلسه فنی پیش از دربی، از هافبک های خود بخواهد بدون دغدغه شوت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از همه سرمربی پرسپولیس از مهدی ترابی خواسته که از توانایی شوتزنی خود در دیدار با استقلال تهران استفاده کرده و ازپشت محوطه جریمه به سمت دروازه آبی ها ضربه بزند.

مهدی ترابی که در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین های رقابت های مرحله گروهی بود فصل گذشته چند گل زیبا و حساس روی شوت های ناگهانی و از راه دور به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی دربی شهرآورد مهدی ترابی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم

علی چینی در گفت وگو با همشهری با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال در آستانه بازی با تراکتور تاکید کرد: بازی این هفته ها خیلی حساس است به خصوص دیدار با تراکتور که شرایط خاص خودش را دارد. تراکتور در این فصل نوسان زیادی داشته اما همواره نشان داده می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. اگر خدای نکرده بچه ها دستکم بگیرند کار سخت می شود. بازی هم در تبریز است و تماشاگران تبریزی هم می آیند. بازی در آنجا سخت خواهد بود و باید هوشمندانه بازی کرد.

وی ادامه داد: ما برد با حداقل نتیجه را می خواهیم اگر بازی یک برصفر هم شود، مهم نیست. باید فقط با تفکر برد به زمین برویم. حالا پرگل نبود هم مهم نیست.

او درباره اینکه حمید مطهری مربی تراکتور روی تخته سیاه نوشته ما استقلال را می بریم گفت: این نوشته یک کار روانشناسی است که بازیکنانش را برای برد تهییج کند. حالا باید ببینیم بازیکنان در زمین فرامین او را اجرا می کنند یا نه! این کار روانی معمولا جواب می دهد و در ذهن بازیکنان می‌ماند. اما همزمان ترس و وحشت در اردوی تراکتور است که نتیجه بازی چه خواهد شد. ولی با تمامی این تفاسیر بازیکنان استقلال با تمامی اتفاقات که برایشان افتاد، سخت خواهند جنگید تا سه امتیاز را برای خود کنند. انتهای قضیه آنها هستند که ثابت خواهند کرد کت تن کی هست! چراکه ما دوبار قهرمان آسیا شدیم و انگیزمان بیشتر است.
چینی اضافه کرد: ما هر موقع کم آوردیم به ۲ ستاره سمت چپ سینه مان نگاه می‌کنیم تا به خودمان بیاییم. کمتر تیمی این دو ستاره را دارد. باید نشان دهیم با نوشتن کار جلو نمی رود.

او خاطرنشان کرد: بچه های استقلال باید مثل یک گلایادتور بجنگند. جو استادیوم یادگار امام تبریز هم همین را می‌طلبد. ای کاش من بازیکن بودم و با تمام وجود می جنگیدم. باید ثابت کنیم ما استقلال هستیم. همزمان پرسپولیس هم با سپاهان بازی دارد. سپاهان می‌آید برابر این تیم اعاده حیثیت کند. با نفراتی هم که گرفته حتما می تواند برابر پرسپولیس درخشان ظاهر شود. گرچه ما نباید به نتایج پرسپولیس کاری داشته باشیم بلکه باید هر ۶ بازی باقی مانده را ببریم تا اگر پرسپولیس هم همه بازی ‌های خود را برد بازهم پشت سر ما قرار بگیرد.

چینی در خصوص تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس گفت: به نظر من نباید اسم استقلال تغییر صورت بگیرد. حالا که قرار است این تغییر برای حضور استقلال در رقابت های آسیایی صورت بگیرد چه نامی بهتر از خلیج فارس که افتخار همه ایرانی ها است. اما تغییر نام نباشد بهتر است.

او درباره اینکه ممکن است بازی هفته آخر برابر پیکان در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شود تاکید کرد: اگر سازمان لیگ یک برنامه ریزی دقیق بکند می توان بازی را با تماشاگر برگزار کرد. باید مجوز بازی با تماشاگر در ورزشگاه دستگردی را بگیرند چراکه این بازی حکم فینال را دارد و احتمال قهرمانی استقلال وجود دارد. اگر به طور نمونه اجازه دهند ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایید کنترل کردنش کار سختی نیست. به وقتش ۶۰ میلیون ایرانی کنترل می‌کنند حالا ۱۰ هزار نفر که چیزی نیست. سهیل مهدی فقط حرف می زند. پرسپولیسی هم است باید یکی باشد که سینه سپهر کند و از حق تیم ما دفاع کند.

چینی در پایان با اشاره به بیماری کلیوی خود گفت: من یک عمل سنگین دارم ان شاءالله عمل را که انجام دادم، کاپ قهرمانی را در دستان حسین حسینی کاپیتان تیم،جواد نکونام و مدیریت باشگاه ببینم.

کد خبر 848411 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!