Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی قم با بیان این‌که شیوع بیماری کرونا در شیرخوارگاه صدف کنترل شد، گفت: درمان و بهبودی کامل کلیه پرسنل و نوزادان با مجاهدت مادریاران، مربیان و مراقبت شبانه‌روزی حاصل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در یک سال و نیم گذشته اظهار داشت: با واکسیناسیون سالمندان نگرانی خاصی از این قشر نداشتیم اما باتوجه‌به شیوع این بیماری بین کودکان و آلوده شدن شیرخوارگاه صدف مدیریت بحران بیست روزه و نگهداری پنج قسمته کودکان و تأمین کامل نیازهای این قسمت‌ها و مدیریت کرونا در بیست روز گذشته را در دستور کار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی ادامه داد: درمان و بهبودی کامل کلیه پرسنل و نوزادان با مجاهدت مادر یاران، مربیان و مراقب شبانه‌روزی حاصل شد.
پهلوانی از پیگیری خیرین سلامت استان جهت احداث مراکز استاندارد و متناسب با نیازهای روز معلولین و مددجویان خبر داد و ابراز داشت: ضرورت دارد که شهروندان قمی نیز از این حرکت انسان‌دوستانه حمایت لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به مشارکت سی میلیاردریالی مردم قم در ماه مبارک رمضان بیان داشت: با عنایت به اجازه مراجع عظام تقلید مؤمنین محترم می‌توانند زکات فطره و اموال خود را به سازمان بهزیستی که عهده‌دار نگهداری و حمایت از ایتام، کودکان بی‌سرپرست، معلولین و سالمندان، بیماران روانی مزمن، آسیب‌دیدگان اجتماعی و خانواده‌های نیازمند است پرداخت نمایند.
لازم به ذکر است مبلغ ریالی زکات فطره امسال بر مبنای قوت غالب گندم، مبلغ بیست هزار تومان (۲۰۰۰۰ تومان) و بر مبنای قوت غالب برنج، مانده به نوع برنج مصرفی مبلغ هفتاد هزار تومان (۷۰۰۰۰ تاصد تومان) تعیین شده است و مؤمنین در انتخاب هر یک از این موارد مخیر هستند همچنین
کفاره روزه غیرعمد مبلغ پنج هزار تومان (۵۰۰۰ تومان) است که باید به‌صورت نان تهیه و پرداخت شود و کفاره روزه عمد مبلغ سیصد هزار تومان (۳۰۰۰۰۰ تومان) است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه خیار تلخ، در پاکستان و هند و در برخی از کشور‌های آسیایی به همین نام خوانده می‌شود. البته کشور‌های انگلیسی زبان کارلا را با نام‌های؛ کدوی تلخ و یا خربزه تلخ نیز می‌شناسند.

از آن‌جایی که میوه کارلا سرشار از موادی مانند charactin و momordicin است. این دو ماده موجود در میوه کارلا می‌تواند در کنترل فشار خون و همچنین مبارزه با مشکلات بیماران دیابتی بسیار موثر واقع شود.

دانه‌های میوه این گیاه دارای ترکیبات پلی پپتیدی مشابه انسولین و با عوارض کمتر است که مصرف آن موجب کاهش قند در بیماران دیابتی نوع اول می‌شود

مصرف آب کارلا بدن را در برابر هجوم اپی رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند. همچنین، سیستم ایمنی بدن قویتر شده و بدن راحت‌تر می‌تواند بیماری‌های داخلی را کنترل کرده و در نتیجه آن‌ها را نابود کند.

از سویی مصرف میوه کارلا می‌تواند باعث تسهیل در جریان خون شود. این عمل می‌تواند زخم‌های ایجاد شده در بدن را زودتر مداوا می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • «نان کامل» چه نانی است؟
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی