Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم تهیدست می گوید دیدار برابر ماشین سازی برای این 6 امتیازی محسوب می شود

میثم تهیدست، مدافع نفت مسجدسلیمان می گوید اعضای این تیم اصلا به سقوط فکر نمی کنند.

به گزارش طرفداری، میثم تهیدست درباره آخرین وضعیت تیمش به تسنیم گفت:‌ 

حدود 25 روز است از بازی رسمی دور هستیم و این وضعیت برای تیم ما واقعاً آزاردهنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ امسال فرسایشی شده و بعد از این بازی هم ظاهراً لیگ حدود 40 روز تعطیل خواهد شد. این شرایط اصلاً خوب نیست و ما منتظریم که لیگ امسال خیلی زود تمام شود، چون این تعطیلی‌ها شرایط هر بازیکن و هر تیمی را ممکن است به هم بریزد. با این حال ما مجبوریم با این وضعیت کنار بیاییم. در این مدت هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و اردویی را نیز در تهران داشتیم. حالا هم آماده بازی با ماشین‌سازی هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا روز یکشنبه یک برد راحتی در انتظار نفت مسجدسلیمان خواهد بود گفت:

هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست و دیدید که ماشین‌سازی در بازی با سایپا هم نمایش خوبی داشت و برابر این تیم شکست نخورد. این بازی برای ما شش امتیازی محسوب می‌شود و محکوم به شکست دادن حریف‌مان هستیم، ولی اصلاً آن را دست‌کم نمی‌گیریم. به هر حال آنها هم هنوز برای ماندن در لیگ برتر امید دارند و تلاش می‌کنند تا از سقوط فرار کنند.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا خطر سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را تهدید نمی‌کند هم گفت:

شرایط جدول طوری است که خیلی‌ها تیم ما را هم در بین گزینه‌های سقوط قرار می‌دهند، ولی ما اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنیم و دلیلی هم ندارد به پایین جدول نگاه کنیم. ما فقط به بالای جدول نگاه می‌کنیم چون فاصله امتیازها خیلی کم است و با یک برد می‌توانیم چند پله صعود کنیم. با شکست دادن ماشین‌سازی قطعاً وضعیت ما در جدول بهتر خواهد شد.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میثم تهیدست ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد

اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی راهی صدر جدول رقابت‌های MLS شد.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد