Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:32:45 GMT

برنامه‌های روز جهانی موزه در سعدآباد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۳۶۵

برنامه‌های روز جهانی موزه در سعدآباد

مدیر مجموعه فرهنگی ‌تاریخی سعدآباد با اشاره به فرارسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث ‌فرهنگی از برگزاری ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا،  کیا پارسا گفت: همزمان با آغاز هفته میراث‌ فرهنگی، برنامه‌هایی با هدف گرامی‌داشت این ایام برنامه‌ریزی شده که طبق جدول برنامه‌ها از ۲۵ اردیبهشت‌ماه امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجموعه سعدآباد اظهار کرد: با توجه به شیوع پیک چهارم ویروس کرونا و ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی این مجموعه تلاش کرده برنامه‌های متعدد فرهنگی را در قالب‌های متنوع از طریق فضای مجازی برای این ایام و برای علاقه‌مندان تاریخ و فرهنگ غنی ایران اسلامی برنامه‌ریزی کند.

او افزود: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت شاهنامه فردوسی، معرفی آثار استاد تامسون، سفر به قطب جنوب، معرفی تابلوهای قرآنی با عنوان اهمیت آب، سوزن‌دوزی بلوچ، ماکت خودروهای کلاسیک، ظروف و نشان‌های دوره قاجار تا پهلوی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده هستند.

پارسا با اشاره به بخش نشست‌های علمی و تخصصی گفت: در این نشست‌ها به بررسی آثار هنرمندان نامی از جمله سالوادور دالی، شاهنامه فردوسی و روش‌شناسی تاریخ‌نگاری معاصر پرداخته می‌شود و به صورت آنلاین دانشگاهیان، دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث فرهنگی و تاریخی می‌توانند از این مباحث استقاده کنند. همچنین برای علاقه‌مندان به هنر عکس و عکاسی، نمایشگاه عکس سعدآباد با مضمون سعدآباد به روایت تصویر و همچنین تصاویری از بیمارستان مسیح دانشوری در دهه ۱۳۲۰خورشیدی به صورت مجازی نمایش داده می‌شود.

مدیر مجموعه سعدآباد افزود: در این ایام مجموعه سعدآباد به عنوان اولین موزه و مجموعه‌ای پیش‌رو در حوزه توسعه مدیریت نوین موزه‌داری در کشور از گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ به صورت زنده رونمایی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه هفته میراث فرهنگی علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان