Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:01:14 GMT

هزاران اردنی در حمایت از مقاومت عازم مرز فلسطین شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۵۷۲

هزاران اردنی در حمایت از مقاومت عازم مرز فلسطین شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران اردنی امروز جمعه برای حمایت از ملت فلسطین عازم مرز کشورشان با سرزمین‌های فلسطینی شدند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، همه استان‌های اردن هم امروز شاهد برپایی تظاهرات در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به قدس و نوار  غزه است.

تظاهرات‌کنندگان از مسئولان کشورشان خواستند مرزها با باز گذارند تا به کمک ملت فلسطین بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمار زیادی از شهروندان اردنی در پاسخ به فراخوان فعالان شبکه‌های اجتماعی برای اعلام حمایت از برادران خود در سرزمین‌های فلسطینی در حال حرکت به سمت مرزها هستند.

محل تجمع اردنی‌ها در منطقه مرزی الکرامه است و در آنجا برای حمایت از ملت فلسطین خطبه و نماز جمعه امروز را برگزار می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع در حالی که پرچم‌های فلسطین یا پلاکاردهایی در محکومیت حملات اسرائیل به قدس و غزه را در دست دارند، با سردادن شعارهایی خواستار باز شدن مرزها و اجازه دادن به آنها برای کمک به برادران فلسطینی خود هستند.

اردنی‌ها ضمن تاکید بر حمایت از مقاومت فلسطین گفتند که آنها و فلسطینی‌ها یک ملت و نه دو ملت هستند.

اردن از یک هفته پیش صحنه برپایی تجمع‌ و تظاهرات‌های متعدد در حمایت از فلسطین است. شرکت‌کنندگان دراین تظاهرات‌ها از جمله تجمع برابر سفارت رژیم صهیونیستی در امان، خواهان موضع قوی حکومت اردن در قبال تحولات در سزمین‌های اشغالی فلسطین و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان شدند.

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اردن مرز تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول