Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خانچی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به اینکه بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد به دلیل شرایط سخت اقتصادی در حبس بوده و مشکلات متعددی برای خانواده های آن ها ایجاد شده، بسیج سازمان مهندسین صنعت و معدن استان در قالب گروه جهادی شهید تقوی فر اقدام به جمع آوری مبلغ یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برای رهایی تعدادی از زندانیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این امر خیرخواهانه ستاد دیه استان و خیران استان نیز برای رهایی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد مبالغی را اختصاص دادند که در نهایت ۳۷ نفر از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: مدیرکل محترم دادگستری خوزستان، مدیرکل زندانهای استان، مدیرعامل ستاد دیه خوزستان و بخصوص خیران استان از ابتدای ماه رمضان جهت آزادسازی زندانیان غیر عمد تلاش و مشارکت زیادی داشتند که جا دارد صمیمانه از آن ها تقدیر کنیم.

وی همچنین به نقش خیران بسیج مهندسین صنعت و معدن استان اشاره و از همراهی آحاد اقشار بسیج بخصوص بسیج حقوق دانان و بسیج مهندسین صنعت و معدن در این امر خیرخواهانه تقدیر کرد.

خانچی یادآور شد: باتوجه به استقبال خوب آحاد مردم از پویش آزادی زندانیان، این پویش تا عید غدیرخم ادامه خواهد داشت و امید است بتوانیم با کمک خیران استان زندانیان بیشتری را به کانون خانواده بازگردانیم.

پیش از این نیز ۳۱ محکوم مالی جرائم غیر عمد زندان‌های استان خوزستان به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین در سال گذشته ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد با حمایت شرکت های فولاد خوزستان و فولاد اکسین و تلاش های ستاد دیه استان به کانون خانواده بازگشتند.

اعضای سازمان بسیج مهندسین خوزستان پیش از این به مناسبت هفته بسیج با حضور در منزل سردار شهید تقوی فر، از همسر این شهید والامقام تجلیل کردند. 

گفتنی است گروه جهادی شهید حمید تقوی‌فر (از شهدای خوزستانی مدافع حرم)در زمینه محرومیت زدایی نیز در سطح استان فعالیت های قابل توجهی دارد.

برچسب‌ها ستاد دیه کشور صنعت و معدن و تجارت آزادی زندانیان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد دیه کشور صنعت و معدن و تجارت آزادی زندانیان ستاد دیه کشور صنعت و معدن و تجارت آزادی زندانیان خوزستان اهواز اخبار کنکور مهندسین صنعت و معدن بسیج مهندسین ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد