Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:38:21 GMT

مواظب باشید ، حرف‌ها و مواضع شما به نظام اسلامی آسیب نزند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۲۹۱۷

مواظب باشید ، حرف‌ها و مواضع شما به نظام اسلامی آسیب نزند

ایسنا/تهران امام جمعه ورامین گفت: کاندیدای ریاست جمهوری مواظب باشید ، حرف‌ها و مواضع شما به نظام اسلامی آسیب نزند.

در پی اعلام وضعیت نارنجی در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی با انتشار مطالبی با عنوان پیام جمعه ضمن عرض تبریک عید سعید فطر به مردم عزیز و متدین بیان کرد: یک ماه روزه داری، توسل و توجه به پروردگار فرصتی ارزشمند بود که با لطف الهی مردم عزیز ما از آن بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امید است این روزه‌ها موجبات بهره مندی از تقوای الهی را فراهم کرده باشد افزود: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم قدر فرصت جوانی را بدانند و این مقطع از سن خود را در راه کسب علم و عمل به تکالیف دینی سپری کنند که فرصت جوانی قابل برگشت نیست و افسوس خوردن نیز فایده ندارد.

امام جمعه ورامین گفت: حادثه تأثر انگیز شهادت تعدادی دانش آموز در افغانستان به دست تروریست‌های وابسته به استکبار مایه تأثر است، این حوادث و سکوت مجامع جهانی در برابر آنها تأسف بار است.

محمودی بیان کرد: گروهک‌های مزدور استکبار این گونه نونهالان شیعه را به خاک و خون می کشند و پرونده نکبت بار خود را سیاه‌تر می‌کنند، این مصیبت سنگین را به مردم داغ دیده افغانستان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی برای بار دیگر چهره پلید اسرائیلی‌ها را افشا کرد عنوان کرد: البته گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز با قدرت در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و به آنها ثابت کردند که هرگز از آرمان‌های خود دست برنمی دارند و امروز همه ملت‌ها و دولت‌ها وظیفه دارند از مردم فلسطین دفاع کنند، البته نابودی اسرائیل اتفاق خواهد افتاد و انشاالله قبله اول مسلمین از دست اشغالگران آزاد خواهد شد.

امام جمعه ورامین اظهار کرد: یک توصیه هم به کسانی دارم که برای انتخابات ثبت نام می‌کنند و آن این است که برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه انتخابات حاضر شوید و مواظب باشید حرف‌ها و مواضع شما به نظام اسلامی آسیب نزند، ما همه امانتدار این انقلاب و نظام هستیم و هر کس به انقلاب اسلامی ضربه بزند گناه بزرگی را مرتکب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود