Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@09:58:55 GMT

راهکار مربیان پرسپولیس برای مهار مهدی قایدی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۳۲۷۸

راهکار مربیان پرسپولیس برای مهار مهدی قایدی

خبرورزشی – فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس مهدی قایدی را دربی بازترین بازیکن تیمش خواند. مربیان پرسپولیس نیز دراین مورد با سرمربی استقلال موافق هستند!

مهدی قایدی در دربی رفت نیز آخرین گل بازی را با حرکتی انفرادی و به زیبایی به ثمر رسانده و استقلال را از یک شکست حتمی نجات داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یحیی گل محمدی شناخت بسیار خوبی از شماره ۱۰ استقلال داشته و دارد. برهمین اساس یکی از دغدغه‌های مربیان پرسپولیس پیش از دربی مهار ستاره تکنیکی استقلال است.

شنیدیم کادرفنی پرسپولیس و در رأس آن یحیی گل محمدی به بازیکنان خود به ویژه هافبک‌های دفاعی خود توصیه کرده‌اند اجازه ندهند توپ به مهدی قایدی برسد. مربیان پرسپولیس معتقد بوده و هستند تنها راه مهار مهدی قایدی این است که توپ به او نرسد چرا که بدون توپ این بازیکن تبدیل به یک فوتبالیست معمولی می‌شود اما با توپ اعجوبه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مهدی قایدی استقلال دربی شهرآورد مهدی قایدی مربیان پرسپولیس مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی برای فصل بعد

روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد