Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نساجی با پیروزی مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از قعر جدول این رقابت‌ها جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 18:25 امروز (جمعه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد که  این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد زامهران در دقیقه 13 زننده تک گل نساجی بود. 

در دقیقه 88 مسابقه تیم فولاد توسط شیمبا به گل رسید اما داور به دلیل حضور مهاجم برزیلی فولادی‌ها در آفساید این گل مردود اعلام شد. فولادی‌ها نظری غیر از این داشتند و معتقد بودند توپ به درستی گل شده است.

نساجی با پیروزی مقابل فولاد خوزستان 22 امتیازی شد و صعود دوپله‌ای در جدول داشت و با توجه به شکست ذوب‌آهن مقابل گل‌گهر، در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت. نساجی‌‌ها با ثبت دومین پیروزی پیاپی خود در ورزشگاه وطنی روند خوب‌شان را ادامه دادند و از قعر جدول جدا شدند. 

شاگردان نکونام پس از اینکه هفته گذشته گل‌گهر را در اهواز شکست داده بودند، امروز در قائمشهر متحمل چهارمین باخت‌شان در لیگ برتر شدند و با همان 30 امتیاز قبلی کار خود را در رتبه ششم ادامه خواهند داد. 

داوری این دیدار برعهده امیر عرب‌براقی بود که صالح حردانی و مهران درخشان‌مهر از فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد. 

لیگ برتر فوتبال| آلومینیوم با پیروزی مقابل پدیده از استقلال جلو زد/ منصوریان برنده تقابل با رحمتی

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دچار معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

رسانه رسمی استقلال با انتشار تصویری از حضور محمدجواد نصیرمقدم در تمرین امروز آبی ها نوشته است:

نصیرمقدم بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود‌ که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)