Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال گفت: بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا کادر فنی با دقت تک تک بازیکنان را ارزیابی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین بازی تدارکاتی در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 20 سال دختران عصر امروز با تیم بادرود برگزار شد که تیم ملی زیر 20 سال با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال در خصوص این دیدار اظهار داشت: این بازی جهت شناخت هر چه بیشتر کادر فنی از بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی برگزار شد. عملکرد بازیکنان در این اردو مناسب بود و بازیکنان تک تک مواردی که از آنها خواسته بودیم، در زمین بازی به اجرا درآورند. وی گفت: با توجه به محدودیت زمانی بسیار اندک برای آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال برای حضور قدرتمند در جام کافا، اولین بازی تدارکاتی را برگزار کردیم. انجام این بازی به کادر فنی بسیار کمک کرد تا به بررسی عملکرد تک تک بازیکنان در پست های مختلف بپردازند و در نهایت نفرات برتر در پست های مورد نیاز تیم ملی فوتبال زیر 20 سال شناسایی شوند. سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال  در پایان ضمن تشکر از باشگاه بادرود برای انجام این بازی تدارکاتی، گفت: بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا کادر فنی با دقت تک تک بازیکنان را ارزیابی کند. ما نیاز داریم تا بازیهای تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم تا علاوه بر کسب تجربه بازیکنان، پی به نقاط ضعف و قوت تیم ببریم و بهترین برنامه ریزی را برای تیم ملی کنیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زیر 20 سال تک تک بازیکنان بازی تدارکاتی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است