Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:24:36 GMT

سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور درلیگ برتر حفظ شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۵۹۴

سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور درلیگ برتر حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای بقای دو تیم شهروند ساری و اهورا بهبهان شامگاه جمعه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد که درنهایت تیم شهروند در بازی خانگی با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد تا سهمیه تنها نماینده فوتسال شمال کشور در فصل آینده این رقابتها حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیم شهروند ساری دراین دیدار، "عرفان حسین زاده" و" طاها مرتضوی" هر کدام ۲ گل و "علی اکرمی"برای تیم میزبان گلزنی کردند تا خیال ساروی ها برای بقا در لیگ برتر راحت شود.

برای شهروندی‌ها در جدال سخت ونفسگیر در جدول بازنده‌ها، رضا لک سرمربی موفق فصل گذشته ساروی ها نیز در قامت یک مدیرفنی ومشاوره در کنار کادر فنی این تیم حضور داشت.

شهروند ساری در رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پرنوسان ظاهر شد وبا تغییر در کادرفنی این تیم، از رسیدن به جمع هشت تیم مرحله حذفی بازمانده بود.

تیم شهروند یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتسال باشگاه‌های کشور است که درفصل گذشته این رقابتها درجمع ۴ تیم پایانی جدول حضور داشت.

کد خبر 5211861

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال ساری ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فطریه گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان تیم شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان

پس از پیروزهایی فوتسال افغانستان که خبرهای خوشی را برای مردم این کشور مخابره کردند، دیپلمات‌های طالبان در تهران نیز برای قدردانی، میزبان تیم ملی کشورشان شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که در یک بازی جذاب در آخرین بازی با نتیجه 5 بر 3 از سد قزاقستان گذشت، اولین حضور خود را در جام جهانی فوتسال در تاریخ کشورش به ثبت رساند.

پیروزهای تیم ملی فوتسال افغانستان که سکان داری آن را «مجید مرتضایی» سرمربی ایرانی به عهده دارد، همدلی دیگری از دو ملت را این بار در عرصه ورزش روایت کرد.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفته بود: «آسیا باید باور کند که قدرتی بنام افغانستان در فوتسال وجود دارد.»

راهیابی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال، شادی و تبریک‌های پرشماری را حتی در میان مخالفان و موافقان سیاسی این کشور در پی داشت.

سخنگوی طالبان راهیابی تیم فوتسال افغانستان را به جام جهانی یک موفقیت بزرگ ورزشی خواند و در همین حال مخالفان سیاسی حکومت کنونی کابل نیز لب به تحسین گشودند.

دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر 2024 در ازبکستان برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت.

یک ایرانی هدایت فوتسال افغانستان را برعهده گرفتمربی مشهدی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد