Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود،‌ چندی است که ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده مردم جهان ازجمله کشور ما و استان سمنان شده و به دنبال آن با تعطیلی برخی مشاغل و کسب و کارها، کسادی بازار و بیکار شدن برخی افراد سبب زیر فشار قرار گرفتن آنها و همچنین آسیب به خانواده‌های کم‌برخوردار شده است.

در همین راستا مردم مؤمن و همیشه در صحنه شهرستان شاهرود مانند همیشه و برای جبران بخشی از این خسارات به کمک افراد آسیب‌دیده از کرونا شتافتند و ثابت کردند و در هر شرایطی به فکر هم‌نوعان خود هستند؛ آنها به صف شده‌اند تا به هر شکل ممکن به نیازمندان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان و مردم شهرستان شاهرود با تهیه بسته‌های معیشتی، تأمین کالاهای جهیزیه، قربانی گوسفند، پخت نان، تهیه بسته‌های بهداشتی، دوخت لباس و ماسک، کمک‌های نقدی و ... سعی کردند تا هر چه در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند و به دستگیری از نیازمندان بپردازند.

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به همت کارمندان 

فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در این راستا با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کارکنان بسیجی ادارات شهرستان شاهرود بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا بیان کرد: بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به همت کارکنان ادارات این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

جعفر اسماعیلی اظهار کرد: به همت بسیجیان پایگاه بسیج بقیة‌الله (عج) شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شاهرود و به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۷۰ بسته معیشتی با شناسایی خانواده‌های نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و ... بوده است که به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده است. 

فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شاهرود تهیه و توزیع شده و این خدمات‌رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

ضیافت همدلی در بسطام با توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام نیز اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی اداره اوقاف و امور خیریه، اجرای امینانه نیات واقفان است که در همین راستا اقدامات لازم انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و در جهت دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان از محل درآمد موقوفات مرتبط با ماه مبارک رمضان تهیه شد.

وی افزود: این بسته‌ها در امامزاده سیدابوالقاسم (ع) و با حضور امام جمعه بسطام و با کمک و همکاری هیأت امنای مساجد و بقاع متبرکه و مراکز خیریه و شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

تداوم کمک‌های خیرخواهانه

مردم و بسیجیان شاهرودی از زمان آغاز اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه سعی کردند که به‌طور ویژه پای کار باشند و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از آسیب‌دیدگان از کرونا ثابت‌قدم باشند و تاکنون در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

کمک‌های مردم به نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار در شهرستان شاهرود همچنان ادامه دارد و خیران و بسیجیان تلاش می‌کنند تا این بسته‌ها و سایر کمک‌ها به دست محرومان و نیازمندان واقعی و آسیب‌دیدگان از کرونا برسد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود ضیافت همدلی محمدرضا بخشی بسطام بسته معیشتی خانواده های کم برخوردار بسته های معیشتی شهرستان شاهرود بسته معیشتی بسته ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد