Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@06:15:14 GMT

باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۷۰۹

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، درخصوص خبری مبنی بر همکاری انتخاباتی با علی لاریجانی داوطلب احتمالی انتخابات اظهار داشت: من همواره گفته ام که بنا بر مشی مقام معظم رهبری از ورود اشخاص مشهور به عرصه انتخابات ریاست جمهوری که موجب استقبال مردم و افزایش مشارکت عمومی شود استقبال می‌کنم.

وی افزد: اما درخصوص خبری که در یکی از رسانه ها درج شده بود، متذکر می شوم که بنده و مجموعه جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بطور قطع ذیل شورای وحدت اصولگرایان فعالیت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باهنر با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و همانگونه که گفتم ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود و از هر حرکتی که به وحدت اصولگرایان لطمه بزند دوری نماییم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: انتظار از رسانه ها هم این است که در گرماگرم اخبار انتخاباتی، اخبار صحیح را در جامعه منتشر سازند و دوستان مجموعه اصولگرایی نیز نباید در دام بازی های رقیب بیفتند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدرضا باهنر علی لاریجانی اصولگرایان انتخابات جامعه اسلامی مهندسین محمدرضا باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کاغذ وطن با تیتر "شرکت‌های بزرگ منافع مردم استان را در نظر بگیرند" از زبان رئیس کل دادگستری استان کرمان از بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های بزرگ استان خبر داده و عنوان کرده است: شرکت‌های بزرگ استان باید در تصمیمات و فعالیت‌های خود منافع مردم و استان کرمان را در نظر بگیرند.

روزنامه واقعه نیز با تیتر "مس باهنر حلقه برجسته در زنجیره ارزش" به حضور فعال و چشمگیر مس باهنر و بازدید وزرا و مقامات دولت یازدهم از غرفه مس باهنر در ششمین نمایشگاه اکسپو ٢٠٢٤ پرداخته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد