Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:12:28 GMT

توخل: با خشم پا به فینال FA Cup می‌گذاریم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۴۹۶۵

توخل: با خشم پا به فینال FA Cup می‌گذاریم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می گوید که آماده‌سازی آبی ها برای مسابقه فینال روز شنبه با توجه به ناراحتی آنها از شکست 1-0 برابر آرسنال، آسان تر بود.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با شکست برابر آرسنال در دربی لندن در چهارشنبه گذشته، امتیازات مهمی را در نبرد برای رسیدن به یکی از چهار رده برتر در جدول از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سرمربی آلمانی آبی ها تایید می کند که از خشمی که بازیکنان چلسی پس از شکست برابر آرسنال احساس می کنند، برای فرستادن تیمی قدرتمندتر به مسابقه فینال جام حذفی برابر لسترسیتی که فردا در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد، استفاده خواهد کرد.

توخل گفت: "من هنوز در حال و هوای لذت بردن از این موقعیت نیستم. هنوز از شکست قبلی حالم سر جا نیامده است و وقتی به هتل برویم و فردا در مسابقه کمابیش عصبانی خواهم بود. من از خودم یا بازیکنان عصبانی نیستم، فقط از آن نتیجه و از فرصتی که از دست رفت عصبانی هستم.

 

 

امیدوارم که بتوانیم این خشم را به عملکردی خوب در آماده سازی تیم تبدیل کنیم تا تیم را به سر حد توانایی‌اش سوق داده و اجازه دهیم که خیلی قدرتمند و بُرنده بازی کند. این مسئولیت من است. ما می خواهیم به آن نتیجه عکس العمل نشان دهیم و واکنشی داشته باشیم. موضوع این است. این بازی بزرگی است. یک مسابقه بزرگ. مسابقه فینال جام حذفی در ومبلی. این نخستین فینال من در انگلیس است و این موضوع مهمی است.

اما من فردا با دستخوش احساسات شدن از خود بی خود نخواهم شد. من کاملا روی بهتر آماده ساختن تیمم نسبت به آنچه دو روز پیش بودیم تمرکز کرده ام."

توخل در پاسخ به این سوال که آیا باخت برابر آرسنال ضربه به موقعی برای چلسی بود تا به خودش بیاید، گفت: "بله. واضح است که همینطور بود و این چیز خوبی است چرا که به آن معنا است که آماده سازی بسیار آسان خواهد بود.

همه ما آن عصبانیت و خشم را نسبت به خودمان به دلیل از دست دادن فرصت و عملکردی که آن شب برابر آرسنال داشتیم، احساس کردیم. پس این چیز خوبی است. در حالی که چنین خشمی داریم آماده‎‌ شدن کار راحتی است.

اکنون چالش این است که تمرکز کنیم، تنها روی همین بازی تمرکز کنیم، روی خودمان و بازی با نهایت توان تمرکز کنیم."

 

 

توخل هم در آلمان و هم در فرانسه برنده مهمترین جام های موجود شد و در چلسی نیز توانسته آبی ها را به دو فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ برساند. آن هم تنها در چهار ماهی که از حضورش روی نیمکت این تیم می گذرد!

سرمربی 47 ساله آلمانی اما می گوید که بردن هر تعداد جام قهرمانی هم عطش شما را برای پیروزی فرو نخواهند نشاند.

توخل افزود: "به محض اینکه به یک فینال برسید، آن هم با تیمی مثل چلسی، می خواهید که برنده آن فینال باشید، نه کمتر! من قبلا در چند فینال برنده شده ام و شخصیتم دچار تغییر بزرگی نشد.

پس از بردن فینال خیلی خوشحال هستید و بهترین شب را خواهید داشت. احساس رهایی و آسودگی خیال می کنید. من برای هر کسی که در آن پیروزی ها نقش داشت خوشحال می شدم. برای دو یا سه روز خیلی خیلی خوشحال و سرمست بودم.

 

 

اما پس از آن این پیروزی ها چیزی را در من تغییر نداد. در جلسه تمرین بعدی یا با شروع فصل بعد همان عطش به بردن و همان میل به قهرمانی و همان خشمی که موقع باختن حس می کنید، باز هم وجود داشت.

من هیچوقت نیامدم بگویم خب من یک فینال را برده ام و حالا دیگر اهمیتی به این چیزها نمی دهم. اینطوری نیست. بیشتر به این شکل است که تو باز هم بیشتر و بیشتر می خواهی.

ما چلسی هستیم و فقط به بردن فکر می کنیم و می خواهیم عناوین قهرمانی را ببریم و هر چند تا جام قهرمانی که ممکن است را ببریم. یک پیروزی در بازی فردا برای ما کاملا حیاتی است و چیزی را برای فینال بعدی تغییر نخواهد داد."

 

 

 

 

 

چلسی توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت

یک خبرنگار آلمانی از احتمال زیاد ماندن توماس توخل در بایرن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، فلوریان پلتنبرگ، روزنامه آلمانی عقیده دارد توماس توخل در بایرن خواهد ماند. پیش از این گزارش شده بود که این مربی ۵۰ ساله حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تابستان پست خود را ترک خواهد کرد. 

به گفته این منبع، مدیران ورزشی مونیخ از توخل حمایت می‌کنند و هم‌چنین آماده ادامه کار او هستند.

برخی از بازیکنان کلیدی از جمله مانوئل نویر، دروازه‌بان این تیم نیز به نفع توخل صحبت کردند و خواستار ماندن او در این تیم شدند.  

 بایرن در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال مادرید به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. بازی برگشت چهارشنبه این هفته در مادرید برگزار خواهد شد.

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد