Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه طی عصر امروز در پی تماس با آتش نشانی مبنی بر حادثه غرق شدگی در منطقه تهم ماموران ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: این اعزام برای نجات دختر غرق شده در منطقه گشت و گذار در اطراف سد تهم انجام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به حضور تیم امداد و غریق نجات ایستگاه شماره ۲ در محل حادثه عنوان کرد: خواهر ۱۳ ساله برای نجات جان برادر به گمان اینکه آب کم عمق است، وارد آب می‌شود اما متاسفانه عمق آب بیش از ۴ متر بوده و دختر موفق به نجات جان برادر می‌شود اما خود بر اثر غرق شدگی فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفاری از مردم خواست از شنا در آب‌های دارای عمق خودداری کرده و همچنین از هر گونه رفتار هیجانی بدون داشتن تخصص از جمله نجات افراد غرق شده در آب در هنگام وقوع حادثه خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان نیز با بیان اینکه با بیان اینکه خواهر ۱۳ ساله برای نجات جان برادر به گمان اینکه آب کم عمق است، وارد آب می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه عمق آب بیش از ۴ متر بوده و دختر موفق به نجات جان برادر نمی‌شود و خود بر اثر غرق شدگی فوت می‌کند.

جعفر رحمتی با بیان اینکه پسربچه هشت ساله نجات پیدا کرد، افزود: متاسفانه با وجود اعزام نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی، نجات برای جان خواهر ایثارگر، نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان آتش نشانی شهرداری ایمنی حسن غفاری نجات جان برادر آتش نشانی غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی روز جمعه افزود: بنابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر گیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه سرایان، یک تیم پنج نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شد.

کاوسی اظهار کرد: امدادگران هلال احمر با تلاش سه ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات داده و از داخل حوض انبار به بالا منتقل کنند.

دیگر خبرها

  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود