Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@12:35:15 GMT

موبایل قاپ ۱۷ ساله در صحنه جرم بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۳۱۵

موبایل قاپ ۱۷ ساله در صحنه جرم بازداشت شد

نوجوان ۱۷ ساله‌ای که اقدام به موبایل قاپی در آبادان می‌کرد، توسط مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری آبادان دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در منطقه ذوالفقاری و جمشید آباد آبادان در آستانه عید فطر روز گذشته مأموران کلانتری ۱۸ مشغول گشت زنی به صورت نامحسوس در حوزه استحفاظی خود بودند که مشاهده می‌کنند پسر نوجوانی اقدام به قاپیدن موبایل یکی از شهروندان آبادان می‌کند و زمانی که قصد فرار از صحنه جرم را داشت توسط مأمورین دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که ۱۷ سال بیشتر ندارد به کلانتری ۱۸ انتقال داده می‌شود و در بازجویی‌های فنی پلیس به چند مورد موبایل قاپی اعتراف کرد.

وی علت سرقت‌هایش را مشکلات مالی اعلام کرد و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کد خبر 493437

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موبایل بازجویی آبادان موبایل قاپ موبایل قاپی قدیمی ترین موبایل قاپ تهران موبایل قاپ های حرفه ای جرم موبایل قاپی زورگیری زورگیری در تهران زورگیری های خطرناک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک