Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گردان های قدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که حملات موشکی به شهرهای عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی را از سرگرفته است.

به گزارش برنا به نقل از آناتولی، این گروه مقاومت فلسطینی همچنین یادآورشد که  شهرهای مزبور را آماج تعداد زیادی راکت قرار داده است.

منابع صهیونیستی حمله پنجشنبه شب نیروهای مقاومت به عسقلان را  که ۱۰ زخمی به جای گذاشت، بی سابقه توصیف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری «روسیا الیوم» روز جمعه به نقل از تلویزیون رسمی اسرائیل خبر داد که گروه های فلسطینی در غزه پنجشنبه شب  دستکم ۱۶۸ موشک به سمت عسقلان شلیک کردند.

تنش در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر همراه بوده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست جمعه ۲۴ اردیبهشت برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۲۶تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۵۰ تن نیز زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلسطین نیروی مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی

بالگرد نظامی اسرائیل در حال انتقال بقایای یک موشک ایرانی در «بزرگراه ۱۳۲» در شهر «آراد» در فلسطین اشغالی است. شهر آراد در جنوب فلسطین اشغالی و در مرز صحرای نقب قرار دارد.

دریافت 638 KB

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا