Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، در تشریح موقعیت گروه‌های مقاومت فلسطینی در حمایت از قدس و مقدسات و پاسخ قاطع به حملات شتابزده دشمن صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بدون شک جمهوری اسلامی ایران به طور کل و شهید «قاسم سلیمانی» فضل بزرگی در قدرت گرفتن گروه‌های مقاومت در غزه، افزایش تجربه و توسعه توانایی‌های آنها، به طور خاص شایستگی زیادی داشته‌اند و همه این موارد نتیجه حمایت مطلق آنها در زمینه قدرت یافتن مقاومت در غزه  بوده و اکنون شاهد دستاورد بزرگ آن در مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عطایا تاکید کرد: حمله موشکی بی‌سابقه به تل آویو که نشان داد گنبد آهنین، در حقیقت گنبدی مقوایی است که نتوانست از رسیدن موشک به اهداف خود جلوگیری کند و این تنها یکی از دستاوردهای مقاومت قهرمان است که دشمن را در روزهای آینده نیز غافلگیر خواهد کرد.

وی درباره مشارکت فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی در انتفاضه گفت: مشارکت فلسطینیان مقیم اراضی اشغالی در این قیام که شعله‌های آن از شهر قدس برافروخته شد، نشان‌دهنده میزان تعهد ملت فلسطین به سرزمین و مقدسات خود و اتحادشان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی است که هرگز تجزیه و تقسیم را نمی‌پذیرند و ایمان دارند که مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است و همه توطئه‌های طراحی‌شده و انواع و اقسام سرکوب و ارعابی که علیه این ملت به کار گرفته شده است، دشمن را به نتیجه مطلوب و دلخواه خود نرساند.  

عطایا افزود: ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغا‌ شده از سال ۱۹۸۴ ثابت کردند که مردمی اصیل بوده و هر لحظه منتظر فرصت برای قیام علیه اشغالگران و کمک به آزادی فلسطین از این اشغال هستند.

وی درباره اینکه رسانه های اسرائیلی اذعان کردند که سران این رژیم انتظار نداشتند تنش به سطح حمله به تل‌آویو برسد و از حجم حملات موشکی محور مقاومت غافلگیر شده‌اند، گفت: دشمن صهیونستی این حجم از پاسخ به تجاوزگری‌هایش را پیش‌بینی نمی‌کرد، زیرا بر این توهم باطل بود که غزه با وجود محاصره و پاندمی کرونا برای جنگ آمادگی ندارد و به همین دلیل پیام غزه برای حمایت موشکی از شهر قدس را جدی نگرفت اما چنان دستپاچه و آشفته شده است که غیرنظامیان و ساختمان‌های مسکونی را بمباران می‌کند.

عطایا درباره اقدام اسرائیل به بمباران برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی در غزه همزمان با سکوت جامعه جهانی گفت: بمباران برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی در غزه نشان‌دهنده شکست سنگین دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در هدف قرار دادن مواضع مقاومت است. در مورد سکوت جامعه به اصطلاح بین‌المللی نیز باید بگویم که همه ما می‌دانیم اکثر کشورهای غرب و آمریکا از وجود رژیم صهیونیستی در منطقه حمایت می‌کنند و مشتاق ثبات، امنیت و برتری آن هستند تا بتوانند بر منطقه سیطره داشته و ثروت و نعمت‌های آن را غارت کنند. بنابراین ما انتظار حمایتی از آنها نداریم، بلکه حتی معتقد هستیم که این حامیان غربی باید برای نجات دشمن از مخمصه‌ای که خود او را در آن گرفتار کرده‌اند، بشتابند.

وی تاکید کرد: بدون هیچ تردیدی دست بالا امروز برای مقاومت است و مقاومت شروط خود را تحمیل خواهد کرد. ما منتظر هستیم که جرقه قیام به همه شهرها و روستاهای اشغال‌شده فلسطین برسد تا کرانه غربی و مناطق ۴۸ گانه را فرا گرفته و از رژیم صهیونیستی عبور و آن را فلج کند و به آتشفشانی بدل شود که تنها پس از پیروزی قاطع و آزادی فلسطین فروکش خواهد کرد.

عطایا در پایان تاکید کرد: در هر حالتی می‌توان گفت که معادله قدرت تحمیل شده توسط مقاومت در مسئله قدس و مردم فلسطین در داخل خاک کشور، دژی مستحکم در حمایت از مسجد الاقصی، مقدسات و مردم فلسطین در شهر قدس و فلسطین در روزهای آینده خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل احسان عطایا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»

شبکه الجزیره گزارش داد که منطقه «جبل الجرمق» در شمال سرزمین‌های اشغالی که پایگاه استراتژیک میرون نیز در آن واقع شده است، آماج حملات موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که ۱۰ موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه میرون پرتاب شده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه اصابت موشک‌های حزب‌الله به جبل الجرمق منتشر کرده‌اند.

پایگاه میرون پیش از این نیز چند بار هدف حملات حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است. در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد