Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پردیس سینمایی کوروش گفت: با توجه به روز‌های اولیه بازگشایی سینماها و مصادف شدن آن با تعطیلی پنجشنبه و جمعه استقبال مخاطبان بد نیست اما به طور کلی ما در شرایطی هستیم که حتی دو نفر هم بلیت خریداری کنند و به سینما بیایند آن را غنیمت می‌شماریم.

علی سرتیپی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون بازگشایی سینما‌ها پس از یک ماه و نیم تعطیلی ناشی از محدودیت‌های کرونایی گفت: دو هفته گذشته بود که ما سینماگران روز‌های سختی را تجریه می‌کردیم و همه سینما‌ها در سال جدید رنگ اکران را هنوز درست و حسابی به خود ندیده بودند که بسته شده بودند، اما خدا را شکر با یک اتفاق خوب سالن‌های سینما از روز پنجشنبه بازگشایی شدند و ما بسیار این اتفاق خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی با اشاره به سایت خرید آنلاین بلیت سینما و میزان استقبال مخاطبان در روز‌های ابتدایی بازگشایی سالن‌های سینما ابراز کرد: با توجه به روز‌های اولیه این بازگشایی و مصادف شدن آن با تعطیلی پنجشنبه و جمعه استقبال مخاطبان بد نیست، جدا از این موضوع ما در شرایطی هستیم که حتی دو نفر هم بلیت خریداری کنند و به سینما بیایند آن را غنیمت می‌شماریم.

مدیر پردیس سینمایی کوروش پیرامون پیش‌بینی خود از استقبال مخاطبان از سینما آن هم پس از موج چهارم کرونا ابراز کرد: من فکر می‌کنم با وجود شرایط به وجود آمده از موجو چهارم کرونا و میزان بالای فوتی‌ها و ایجاد ترسی که در مردم ایجاد شده باید کمی زمان بگذرد تا مخاطبان دوباره به سالن‌های سینما اعتماد کرده و بازگردند، به اعتقاد من این شرایط و سختی‌های آن تا مرداد ماه با ما همراه خواهد بود.

وی در همین راستا ابراز کرد: اینکه می‌گویم تا مرداد ماه این شرایط و سختی‌های آن با ما خواهد بود به این خاطر است که رفته رفته شرایط با واکسیناسیون عمومی بهتر خواهد شد و به طبع با ایجاد ایمنی و و گذر زمان مردم خیالشان راحت‌تر شده و در پی ان اعتمادشان به سالن‌های سینما بیشتر خواهد شدف از طرفی با گرمای هوا همانطور که در سال گذشته هم تجربه کردیم موج کرونا کمی خاموش‌تر شده و راحت‌تر می‌توان موقعیت را هدایت کرد.

سرتیپی در همین راستا اظهار کرد: در حال حاضر در پردیس سینمایی کوروش همان فیلم‌هایی برای نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته بودیم و مدت زمان زیادی به دلیل تعطیلی‌ها بدون مخاطب مانده بودند به اکران خود ادامه می‌دهند.

این تهیه کننده سینما پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در حوزه ساخت آثار سینمایی خاطرنشان کرد: راستش را بخواهید در طی دو سال گذشته آنقدر فیلم ساخته‌ایم که به اکران نرسیده‌اند که دیگر لازم نیست فعلا به ساخت کاری بپردازیم تا این آثار اکران شده و بعد از آن شاید بتوانیم به ساخت آثار جدید فکر کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران استقبال مخاطبان سالن های سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بخشی از نشست خبری خود بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ساسالو با اشاره به جذب مهدی طارمی و زیلینسکی برای فصل آینده گفت: طارمی به صورت بازیکن آزاد از پورتو به تیم ما می‌آید. او بازیکنی مهم در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود و گل‌های زیادی زده است. از جذب طارمی خوشحالیم.

وی ادامه داد: زیلینسکی نیز بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. از حضور این بازیکن نیز خوشحال هستم. باشگاه از بابت جذب این دو بازیکن شایسته قدردانی است.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آیا با خوردن تخم‌مرغ لاغر می‌شویم؟
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات