Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:41:22 GMT

بودجه شهرداری بیرجند ۳۷۰ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۰۱۲

بودجه شهرداری بیرجند ۳۷۰ درصد رشد داشت

به گزارش روز شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید در اولین جلسه کمیته درآمد سال ۱۴۰۰ شهرداری افزود: با توجه به شرایط موجود که ویروس کرونا تاثیر زیادی بر اقتصاد کشور به‌ویژه شهرداری‌ها تحمیل کرده است و کمک‌های دولتی کاهش محسوسی داشته، شهرداری بیرجند با اتکا به منابع داخلی توانسته ۱۳۵ درصد از درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه مصوب ۱۳۹۹ را محقق کند و در مقایسه با بودجه سال ۱۳۹۶ که مصادف با شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بود، ۳۷۰ درصد رشد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علیرغم بدهی حدود ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۳۹۶ همزمان با شروع دوره جدید مدیریت شهری که شامل بدهی بازار، پیمانکاران، معوقات کارکنان و سایر موارد بود خوشبختانه به یاری خداوند متعال و تلاش معاونان و مدیران شهرداری و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوب، تلاش شبانه‌روزی مجموعه همکاران و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر توانستیم درآمد خوبی را محقق کنیم تا بتوانیم در پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان زحمتکش شهرداری و پرداخت مطالبات پیمانکاران پیشگام باشیم.

شهردار بیرجند درخصوص درآمد محقق‌شده گفت: با هماهنگی مناسب و درخور توجه اعضای کمیته درآمد شهرداری و با توجه به سیاست‌گذاری خوبی که در شهرداری اتفاق افتاده، توانستیم ۳۵ درصد مازاد بر منابع درآمدی پیش‌بینی‌شده در بودجه مصوب سال ۱۳۹۹ را به‌خوبی جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در این دوره مدیریت شهری خوشبختانه در تحقق منابع درآمدی شهرداری بیرجند عملکرد خوبی داشتیم که امروز شاهد توسعه شهر در تمامی حوزه‌ها هستیم و شهر بیرجند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

جاوید افزود: شهرداری بیرجند به دنبال برنامه‌ها و سیاست‌گذاری درخصوص جذب منابع درآمدی پایدار است که سال گذشته پیشرفت مناسبی در این زمینه داشتیم و امسال نیز با همان رویه قبلی و برنامه‌ریزی منسجم‌تر در شهرداری به دنبال افزایش درآمدهای پایدار هستیم تا در سال‌های آتی شهرداری بخش اعظم منابع درآمدی خود را از منابع درآمد پایدار محقق ‌کند.

وی گفت: جا دارد از زحمات و حمایت‌های رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران شهرداری و اعضای کمیته درآمد شهرداری که با تلاش، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوب توانستیم مازاد بر درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه را محقق کنیم، تشکر ‌کنم و از شهروندان فهیم و وظیفه شناس بیرجندی که با پرداخت به‌موقع عوارض و مشارکت در نگهداری شهر به شهرداری کمک کردند، قدردانی ویژه‌ دارم.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر بیرجند خراسان جنوبی مدیریت شهری شهرداری بیرجند پروندهٔ خبری توسعه شهری و روستایی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر بیرجند خراسان جنوبی مدیریت شهری شورای اسلامی شهر بیرجند خراسان جنوبی مدیریت شهری شهرداری بیرجند اخبار کنکور شورای اسلامی شهر شهرداری بیرجند منابع درآمدی منابع درآمد مدیریت شهری سیاست گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است