Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر علی نهاوندی، مدیر امور آموزشی دانشگاه ملایر به برگزاری دهمین دوره ترم تابستانی در دانشگاه ملایر اشاره کرد و گفت: ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ در دانشگاه ملایر به صورت مجازی با ارائه دروس عمومی، پایه و تخصصی از ۹ مرداد آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه کلیه دروس عمومی و تخصصی در رشته‌های فنی و مهندسی، منابع طبیعی و کشاورزی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این ترم تابستانی ارائه می‌شود، افزود: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند برای اطلاع از لیست و شهریه دروس و شهریه ثبت نام به صفحه ویژه ترم تابستان ۱۴۰۰ دانشگاه ملایر به نشانی https://malayeru.ac.ir/term-tabestan مراجعه کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه ملایر به پیش ثبت نام از تاریخ ۱۷ خرداد تا ۱۹ تیرماه اشاره کرد و ادامه داد: ثبت نام از تاریخ ۲۶ تیر آغاز می‌شود و تا ۵ مرداد ماه ادامه دارد، کلاس‌ها نیز از تاریخ ۹ مرداد آغاز خواهد شد و تا ۴ شهریور  ادامه می‌یابد، امتحانات نیز در تاریخ ۶ تا ۱۰ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجویان ترم تابستان دانشگاه ملایر ترم تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان