Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید مقتدی صدر» به برپایی تجمع گسترده اعتراض آمیز در حمایت از ملت فلسطین و آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از السومریه نیوز، «سید مقتدی صدر» رهبر جریان الصدر در صفحه توئیتر خود نوشت: پس از لغو تدابیر بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در عراق عزیزمان، ضروری می دانم که با تجمع میلیونی اعتراض آمیز از ملت فلسطین حمایت کنیم و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باید میدان تحریر مکان تظاهرات مردم بغداد باشد و هرکسی بخواهد در کنار آنها برای حمایت و پشتیبانی از فلسطین تظاهرات کنند.

 

باید تظاهرکنندگان پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش بکشند. تظاهرکنندگان همچنین اشغال سرزمین فلسطین و کسانی که به تروریسم صهیوینستی کمک کردند، محکوم کنند.

همچنین باید با اجرای عادی سازی روابط در برخی از کشورهای عربی از جمله عراق مخالفت شود.

 

از همه کسانی که به خاطر مظلومیت ملت فلسطین و یاری مجاهدان و آوارگان از منازلشان و دفاع از قدس شریف در تظاهرات شرکت می کنند، تشکر می کنیم. همچنین از ملت های لبنان و اردن که همچنان از ملت فلسطین در نزدیکی مرزها حمایت می کنند، تشکر می کنیم.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقتدی صدر عراق فلسطین ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • حمایت مقتدی صدر از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم