Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه دی (سهامی عام) در سازمان بورس مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردید، طی اطلاعیه ای این سازمان انجام افزایش سرمایه شرکت بیمه دی را بلامانع دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بر اساس این اطلاعیه، افزایش سرمایه 143 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها از مبلغ 2500 میلیارد ریال به مبلغ 6084 میلیارد ریال به منظور اصلاح ساختار مالی بیمه دی مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت
همچنین اختیار افزایش سرمایه از مبلغ 6084 میلیارد ریال به مبلغ 8334 میلیارد ریال و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه دی داده شد تا هیئت مدیره به مدت 2 سال بتواند پس از اخذ مجوز های لازم از سازمان بورس و بیمه مرکزی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش سرمایه میلیارد ریال شرکت بیمه دی سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود