Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@00:39:27 GMT

یحیی گل‌محمدی مرد بازی‌های بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۸۸۶

یحیی گل‌محمدی مرد بازی‌های بزرگ

شکستن طلسم پیروزی در دربی، جایگاه گل‌محمدی در پرسپولیس را محکم‌تر از همیشه کرده است. او با این برد، هم از استقلال فاصله گرفت و هم، نگذاشت سپاهان فرار در صدر جدول را پیدا کند. هفته پیش هم آن‌ها در بازی سخت با سپاهان، تا دقایق پایانی تیم برنده مسابقه بودند. گل‌محمدی از زمان بازگشت به پرسپولیس، کارنامه خوبی در بازی‌های بزرگ داشته و در بازی با سایر مدعیان قهرمانی یا سهمیه آسیایی، شکست ناپذیر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی در این مدت ۴ بار در لیگ برتر و جام حذفی، مقابل استقلال قرار گرفته است. سه بازی قبلی، مساوی شدند و  دیشب، تیم او توانست برنده این بازی حساس برای طرفداران باشد. از ۳ مساوی قبلی، یک بار پرسپولیس گل‌محمدی دقایق پایانی از شکست فرار کرد و دو بار، تیم او تا ثانیه‌های آخر برنده بود و پیروزی را از دست داد. گل‌محمدی هنوز در دربی شکست ناپذیر است و سرانجام، توانست برد را هم به کارنامه‌اش اضافه کند.

سپاهان دیگر حریفی است که بازی‌هایش با پرسپولیس یحیی، در بن بست مساوی گیر کرده‌اند. پرسپولیس این فصل رفت و برگشت با سپاهان مساوی کرد. سپاهان هم حریفی بود که بازی برگشت این فصل، دقایق پایانی توانست از شکست فرار کند. البته گل‌محمدی یک برد مقابل سپاهان دارد که آن هم، به لطف عدم حضور حریف در زمین مسابقه به دست آمده است. بازی برگشت فصل پیش، پرسپولیس توانست بدون بازی کردن نتیجه بازی را ۳-۰ از سپاهان ببرد.

تراکتور همیشه برای پرسپولیس حریف پر دردسری بوده، اما این موضوع، چندان درباره تیم فعلی گل‌محمدی صدق نمی‌کند. فصل پیش، پرسپولیس در بازی برگشت با دو گل بردی کم‌دردسر مقابل تراکتور به دست آورد. این فصل در بازی رفت، پرسپولیس در تبریز توانست تراکتور را ۱-۰ شکست بدهد و اگر درخشش فوق العاده اخباری نبود، می‌توانست گل‌های بیشتری هم به این تیم بزند.

دیگر تیم‌های بالانشین فعلی لیگ هم، موفقیتی مقابل پرسپولیس نداشته‌اند. فولاد، هر دو بازی با پرسپولیس گل‌محمدی را باخته است. هر دو مسابقه، در ورزشگاه آزادی برگزار شد و آن‌ها با نتایج ۱-۰ و ۲-۱ شکست خوردند. گل‌گهر که فعلا به رده سوم لیگ رسیده، در تنها بازی با پرسپولیس ۵ گل در خانه از این تیم خورد. پدیده که زمانی بین بالانشین‌ها بود و فعلا اوضاع خوبی ندارد هم در سه بازی با تیم یحیی، دو باخت و یک مساوی به دست آورده است. روندی که نشان می‌دهد پرسپولیس گل‌محمدی، توانسته راه موفقیت در بازی‌های سخت و تقابل‌های ۶ امتیازی را یاد پیدا کند.


فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها داشت مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌توانست سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند که با بدشانسی یکی از پنالتی‌های پرسپولیس و یک موقعیت گل عالی را خراب کرد.

او علاوه بر اینکه پیش از گل دوم آلومینیوم می‌توانست حساب کار را در موقعیت تک به تک سه بر یک کند، پنالتی سوم تیمش را نیز خراب کرد و مغلوب گوهری شد تا تلخی زیادی را تجربه کند‌.

دانیال حالا باید بابت بی ملاحظگی‌اش در بازی حساس با سپاهان هم بیرون بنشیند و فرصت جبران در بازی بعدی را نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!