Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «بچه‌های محله شیرآباد» تازه‌ترین مستند رایا نصیری در زاهدان به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی این پروژه، مستند «بچه‌های محله شیرآباد» طی چهار سال تحقیق و پژوهش سرانجام در آخرین سفر به زاهدان به اتمام رسید و وارد مراحل فنی شد.

این مستند روایتگر زندگی کودکان یکی از محله‌های حاشیه نشین شهر زاهدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرآباد یکی از محله‌های پر خطر این شهر است که زنان و کودکان علاوه بر محرومیت‌های اقتصادی با انواع آسیب‌های اجتماعی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

رایا نصیری کارگردان فیلم سینمایی «دژاوو»، فیلمساز و بازیگر سینما هم زمان با ساخت این فیلم تدوین مستند دیگرش با عنوان «عشق؛ گم شده» را برعهده دارد او همچنین بعنوان بازیگر در فیلم‌های سینمایی «چکمه»، «تن‌ها دوبار زندگی می‌کنیم»، «دختر، پدر، دختر» و «امتحان» حضور داشته است.

این کارگردان بزودی ساخت دومین فیلم سینمایی خود را در تهران آغاز می‌کند.

عوامل این مستند عبارتند از:
کارگردان، محقق و نگارش: رایا نصیری، فیلمبردار: احسان عمیدیان، صدابردار: میثم حسنلو، مدیر تولید و دستیار کارگردان: منصور میرشکاری، عکاس: سیاوش صدیق، طراح پوستر: هلیا رفائی، دستیار فیلمبردار: پیمان شکری، مشاور محلی: زینب رحمان زاده، تدارکات: محسن داوود نژاد، دستیار تولید:حامد بلوچی، تهیه کننده: رایا نصیری، روابط عمومی: منصوره بسمل، سرمایه گذار: الهه ثقفی.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای مستند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای مستند رایا نصیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند