Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:42:42 GMT

حضور گسترده در انتخابات؛ عرق شرمی است بر چهره استکبار

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۸۶۵۳

حضور گسترده در انتخابات؛ عرق شرمی است بر چهره استکبار

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شرکت در انتخابات یکی از سرنوشت سازترین اقدامات برای کشور تلقی می شود و یک حضور پرشور و گسترده است که می تواند بار دیگر این لحظات حماسه را به بهترین شکل رقم بزند.

اکنون که در آستانه فرارسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار است در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود، قرار داریم ملت ایران بار دیگر برای آینده کشور و پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از اینکه شرکت در این حماسه یک وظیفه ملی و شرعی است و موجب تثبیت بیشتر قدرت ایران اسلامی در منطقه می شود، پایمال نشدن خون سردار سلیمانی و شهدا و پاسداری از ولایت فقیه و ده ها دلیل دیگر از جمله عواملی است که بر ضرورت شراکت گسترده در این انتخابات می افزاید.

بالابردن بینش و آگاهی با رجوع به نظرات کارشناسان و صاحبنظران موجب برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، می شود که این امر امنیت بیشتر کشور را به دنبال دارد.

شرکت در انتخابات یک حق قانونی است

 یک استاد دانشگاه و مدیرکل سابق اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا، از شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی و ملی یاد کرد و گفت: می توانیم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر در آینده مملکت سهیم شویم.

«علیرضا گودرزی» از شرکت در انتخابات به عنوان فرصتی یاد کرد که قانون در اختیار ملت قرار داده است و گفت: در حکومت ها و دموکراسی هایی که بر مبنای حکومت مردم بر مردم تعریف شده اند، انتخابات شاید تنها فرصتی است که مردم می توانند توسط آن در تعیین سرنوشت کشور شراکت کنند و نمایندگانی را برای دوره معین انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در شرایط خاصی که کشور مورد هجمه کشورهایی همچون آمریکا قرار گرفته است باید کاری کرد تا دشمنان نظام شرمنده شوند.

گودرزی افزود: بخشی از مشکلاتی که اکنون مردم با آن دست برگریبان هستند به مشکلات اقتصادی بر می گردد که شیوع کرونا بر آن اضافه شده است، با این حال نباید مردم از انتخابات فاصله بگیرند، در انتخابات باید در مسیر خود حرکت کنیم و اطرافیان را به حضور فعال و مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

بزرگترین جنبه جمهوریت نظام، حضور در انتخابات است

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه نیز در این ارتباط گفت: مصداق مردم سالاری دینی در نظام اسلامی در حضور در پای صندوق های رای نمود پیدا می کند و این حضور گویای  رضایت و همدلی آنان با حاکمیت است و توطئه های استکبار را خنثی می کند.

«مجید محمدی» در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با انتخاب جمهوری اسلامی، جمهوریت را یک پایه اصلی برای انقلاب دانسته ایم، جمهوری به معنای حضور مردم است، مردم انقلاب و نظام را قبول دارند که این پذیرش مظاهری دارد و باید بروز پیدا کند.

وی با بیان اینکه بزرگترین جنبه جمهوریت نظام، حضور در انتخابات است، ادامه داد: دنیا به این انتخابات چشم دوخته است، کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است که بخشی از آن به اشتباه و ناکارآمدی مدیران بر می گردد و بخشی دیگر ناشی از تحریم هایی است که از سوی استعمار و استکبار جهانی بر ما وارد شده است.

این فعال فرهنگی افزود: خدا نکند روزی بیاید افرادی فکر کنند که اگر جمهوری اسلامی برود وضع مملکت بهتر خواهد شد، تجربه استکبار ثابت کرده است اگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی از هم بپاشد وضع بسیار بدتر خواهد شد.

خون شهیدان نباید پایمال شود

محمدی اظهار داشت: باید با تمام وجود در انتخابات شرکت کنیم چرا که در هشت سال دفاع مقدس بهترین افراد را از دست داده ایم و از سوی دیگر سردار بزرگ اسلام شهید «قاسم سلیمانی» را تقدیم این انقلاب کرده ایم، محصول انقلاب ما اینگونه بزرگانی است که وقت و سرمایه خود را مدیون امنیت مردم کرده اند.

او افزود: باید با تمام وجود پای صندوق های رای بیاییم و از این نظام دفاع کنیم و اگر از این امر اجتناب کنیم ناخواسته به دشمن و آنانی که چشم اقتدر این نظام را ندارند کمک کرده‌ایم.

محمدی یادآور شد، شرکت در این انتخابات، قوت بخشیدن و تثبیت قدرت ایران اسلامی در منطقه است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره ای انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی کرمانشاه مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی کرمانشاه مشارکت سیاسی اخبار کنکور شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود