Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه سی سی پور گفت: طی شبانه روز گذشته میناب با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان ،با اشاره به ماندگاری هوای گرم در سطح استان طی روز‌های آینده، گفت: طی شبانه روز گذشته میناب با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سی سی پور افزود: بیشینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز به ۴۱ درجه بالای صفر رسید.

 

او افزود: از اواسط هفته جاری هوا در بیشتر نقاط استان گرم‌تر خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه امروز غبار محلی پدیده غالب استان است، گفت: طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان به ویژه نواحی شمالی رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران، رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

 

سی سی پور افزود: شرایط برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس مساعد است، اما طی ساعات بعد از ظهر و شب با افزایش سرعت باد آب‌های محدوده تنگه هرمز کمی متلاطم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی میناب گرمترین سی سی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بارش باران از امشب در لرستان