Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:02:12 GMT

جانفشانی کادر پزشکی غزه زیر بمباران صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۳۶۸

جانفشانی کادر پزشکی غزه زیر بمباران صهیونیست‌ها

به گزارش خبرنگار ایرنا از غزه، هواپیماهای رژیم صهیونیستی به کشتار شهروندان فلسطینی و جنایت آفرینی بیشتر در مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند.

۱۰ شهروند فلسطینی از جمله شش کودک و دو زن در حمله هوایی بامداد امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی به یک خانه در اردوگاه «الشاطی» در غرب شهر غزه به شهادت رسیدند و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله، خانه یک شهروند فلسطینی به نام «ابوحطب» در نزدیک بازار اردوگاه الشاطی را هدف قرار دادند که باعث فروریختن خانه روی ساکنان آن و انهدام کامل یک خانه دیگر و وارد شدن خسارت به تعداد زیادی از خانه های مجاور شد.

تاکنون از میان شهدای این حمله صهیونیست ها که به مجتمع پزشکی الشفاء شهر غزه منتقل شدند، علاء ابو حطب (۵ ساله)، بلال علاء ابو حطب (۱۰ ساله)، یوسف علاء ابو حطب (۱۱ ساله)، یاسمین محمد حسان (۳۱ ساله)، عبد الرحمن محمد الحدیدی (۸ ساله)، صهیب محمد الحدیدی (۱۴ ساله) و مها محمد الحدیدی (۳۴ ساله) شناسایی شده اند.

مجروحان این جنایت صهیونیست ها نیز به بیمارستان الشفاء منتقل شده اند و بنا بر گزارشها، یک کودک شیرخواره فلسطینی از مرگ حتمی نجات یافته است.

در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز چهار شهروند فلسطینی در حمله صهیونیست ها به منطقه «تل قلیبوا» شهید و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

 ارتش رژیم صهیونیستی هم یک مسجد و یک کودکستان و چند خانه را در این حمله ویران کرد.

 پیکر شهدای این حمله صهیونیست ها تا لحظه مخابره خبر به خاطر شدت آتش ارتش رژیم صهیونیستی در خیابانها روی زمین مانده است و نیروهای امدادرسان به خاطر شدت آتش نتوانسته اند خود را به آنها برسانند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در منطقه نوار غزه گفت: تجاوزگری صهیونیست ها به این منطقه برای ششمین روز متوالی ادامه دارد و براساس آمار غیرنهایی، این حملات ۱۳۹ شهید از جمله ۳۱ کودک و ۱۹ زن و همچنین ۹۲۰ زخمی برجای گذاشته است که ۳۳ نفر از زخمی ها همچنان در اتاق های مراقب های ویژه و اتاق های جراحی هستند.

وی افزود: وزارت بهداشت فلسطین همچنان قادر است که به شمار مجروحان رسیدگی کند اما اگر تجاوزگری صهیونیست ها ادامه یابد، چه بسا این امر بر توان وزارت بهداشت برای ارایه خدمات امدادرسانی و مراقبت های پزشکی تاثیر منفی بگذارد.

القدره با اشاره به اینکه پرسنل امدادی و پزشکی از حملات صهیونیست ها در امان نیستند و رژیم صهیونیستی به قوانین و موازین بین المللی مبنی بر لزوم حفاظت از پرسنل پزشکی و امدادی در شرایط جنگی و حمله نکردن به آنها عمل نمی کند، گفت: پرسنل و کادر پزشکی هم اکنون نظیر پرسنل سایر نهادها و موسسات غیرنظامی و عموم ملت فلسطین از حفاظت و پوشش برخوردار نیستند و درحال تردد هدف قرار می گیرند و سه مرکز پزشکی وزارت بهداشت فلسطین و یک مرکز هلال احمر و یک مرکز قرنطینه فلسطین در نوار غزه هدف حملات اشغالگران قرار گرفته است.

وی افزود: این حملات عملکرد پرسنل امدادی و پزشکی و توانایی آنها برای رسیدنِ امن به مناطق مختلف نوار غزه را با مانع روبرو کرده است.

برچسب‌ها شهید مقاومت نوار غزه رژیم صهیونیستی موشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مقاومت نوار غزه شهید مقاومت نوار غزه رژیم صهیونیستی موشک اخبار کنکور رژیم صهیونیستی وزارت بهداشت صهیونیست ها نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را برای فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کرده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اظهارات نتانیاهو در خصوص حمله به رفح دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه