Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازیگر از ناحیه پا آسیب دید، اما قرار نیست سه هفته دیگر فیلمبرداری کند.رابرت دنیرو یکی از نقش‌های اصلی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را بازی می‌کند و برای فیلمبرداری این اثر گرانقیمت سینمایی به اوکلاهما سفر کرده بود که آسیب دید.

خبرگزاری میزان - رابرت دنیرو یکی از نقش‌های اصلی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را بازی می‌کند و برای فیلمبرداری این اثر گرانقیمت سینمایی به اوکلاهما سفر کرده بود که آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او هنگام فیلمبرداری مجروح نشده و میزان آسیب‌دیدگی پایش مشخص نیست، اما مجبور شده که اوکلاهما را ترک و به نیویورک پرواز کند.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری اپل و پارامونت یکی از بخش‌های تاریک تاریخ آمریکا را بازگو می‌کند.

لئوناردو دی‌کاپریو نقش اصلی این اثر سینمایی را بازی می‌کند و هفته پیش نخستین تصویر از او در «قاتلین ماه کامل» منتشر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هالیوود اخبار سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هالیوود اخبار سینمای جهان آسیب دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است