Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در سه هفته اخیر ۱۲ روز دمای هوا در دلگان به بیش‌از ۴۰ درجه سلسیوس رسیده است.

وی افزود: زرآباد کنارک این شهر ساحلی سیستان و بلوچستان از ابتدای اردیبهشت تا کنون نیز چهار بار گرمترین دمای روزانه کشور را ثبت کرده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در تمام ۱۹ ایستگاه هواشناسی استان به بیش‌از ۳۰ درجه سلسیوس رسید و از پنج ایستگاه دمای بالای ۴۰ درجه گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای زاهدان نیز به ۳۲.۵ درجه سلسیوس رسید که گرمترین دمای این شهر در دو هفته اخیر است.

حیدری گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود وضعیت دمایی استان در چند روز آینده تغییر محسوسی نداشته باشد و این شرایط تکرار شود.

وی ادامه داد: وزش باد شدید و گردوخاک در شمال و نوار شرقی سیستان و بلوچستان نیز حداقل تا یکشنبه هفته جاری ادامه دارد.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان افزود: وزش این باد با شدت کمتر در سایر نقاط سیستان و بلوچستان نیز تا فردا جریان دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زرآباد کنارک سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زرآباد کنارک سیستان و بلوچستان زرآباد کنارک سازمان هواشناسی اخبار کنکور سیستان و بلوچستان درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری گرمای هوا در گیلان

محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر سه شنبه با ورود یک سامانه هوای ناپایدار افزود: کاهش دما، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق از پدیده‌های جوی این سامانه تا پایان هفته آینده میهمان گیلانی ها است.
وی همچنین گفت: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۶ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی