Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات یدکش پر قدرت شهید حقگو در محل سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمدرضا پور‌رجبی" اظهار داشت: یدک کش پر قدرت شهید حقگو که به منظور حفظ و تمدید گواهینامه های موسسه رده بندی و انجام تعمیرات اساسی و زیر آبی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری بر روی سر سره تعمیراتی بندرشهید رجایی قرار گرفته بود پس از رفع نواقص در روز بیست سوم اردیبهشت و همزمان با عید سعید فطر به آب اندازی و وارد چرخه عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طول این یدک کش را حدود سی متر، عرض آن را نه متر و چهل سانتی متر، ارتفاع آن را چهار متر و هشتاد سانتیمتر با آبخور حدود چهار متر و بیست سانتیمتر اعلام کرد.

 

 وی افزود: این شناور با برخورداری از سیستم مانور موسوم به "زد درایو" قادر است به تمام جهات نیرو وارد کرده ودر عملیات مقابله با آتش، آلودگی و همچنین پهلودهی و جدا سازی کشتی‌ها ایفای نقش نماید.

 

به گفته پورجبی در سال گذشته ۳۰ فروند شناور با کاربری های مختلف در این اداره کل و دیگر کشتی سازی های استان تعمیر و به ناوگان خدمات دریایی جنوب کشور محلق شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنادر و دریا نوردی حمل و نقل دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد