Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پارادوومیدانی گفت: بعد از برگزاری آخرین مرحله رکوردگیری، لیست نهایی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی به صورت متمرکز برای مردان و بانوان در جزیره کیش و تهران در حال برگزاری است و ملی پوشان تمرینات تکنیکی و بدنسازی خود را زیر نظر مربیان پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم و آنها در آمادگی خوبی به سر می برند. برخی از ورزشکاران هم که قرار در این مرحله از رکوردگیری شرکت کنند، به صورت غیرمتمرکز در حال تمرین هستند و خوشبختانه آنها نیز در وضعیت خوبی دارند.

رضایی افزود: پس از برگزاری آخرین مرحله رکوردگیری، لیست نهایی تیم ملی مشخص خواهد شد و پس از یک هفته استراحت، اردوهای آماگی با حضور ملی پوشان به صورت متمرکز پیگیری می شود تا با آمادگی کامل راهی پارالمپیک شویم.

 

وی عنوان کرد: هدف انجمن و تیم ملی پارادوومیدانی کسب بهترین نتیجه در پارالمپیک توکیو است و امیدوارم که در این رقابت ها ملی پوشان بتوانند با کسب خوشرنگترین مدال ها عملکردی بهتری نسبت به ریو داشته باشند و از افتخارآفرینان کاروان کشورمان باشند.

رئیس انجمن در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که از تیم ملی و انجمن برای برپایی اردوها و برگزاری رکوردگیری داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان