Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: سریال «زیر خاکی ۲» علاوه بر داستان و قصه جذاب کارگردان خوبی داشت همچنین موفقیتی که فصل اول این مجموعه در بین مخاطبان پیدا کرد و با استقبال خوبی از سوی بیننده مواجه شده بود پذیرفتم د راین مجموعه پر مخاطب به ایفای نقش بپردازم.

اکبر رحمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اخیرا در سریال تلویزیونی «زیر خاکی ۲» به ایفای نقش پرداختم و شاید این سوال برای مخاطبان پیش بیاید که چه شد من این بار در سریالی نسبتا طنز همچون «زیر خاکی ۲» ظاهر شدم، اما من قبلا هم در آثاری همچون سریال طنز «محله بهداشت» حضور داشتم که آن سریال هم مانند سریال «زیر خاکی ۲» سریالی کاملا طنز نبود بلکه جنبه آموزشی داشت و رگه‌های طنز در آن دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» پیرامون علت پذیرش حضور خود در سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کزد: سریال «زیر خاکی ۲» علاوه بر داستان و قصه جذاب کارگردان خوبی همچون جلیل سامان داشت همچنین موفقیتی که فصل اول این مجموعه در بین مخاطبان پیدا کرد و با استقبال خوبی از سوی بیننده مواجه شده بود پذیرفتم در این مجموعه پر مخاطب به ایفای نقش بپردازم.

رحمتی با اشاره به چالش‌های حضور در آثار طنز بیان کرد: حضور در «زیر خاکی ۲» برای من چالش خاصی نداشت چراکه قبلا هم در آثار طنز حضور داشتم البته نه به آن صورت طنز مطلق، به طور کلی من کار‌هایی که مثل استنداپ کمدی و کار‌هایی که مطلق طنز است را دوست ندارم، ولی من کار‌هایی طنزی داشته ام که هم مفرح بودند و هم به هر حال یک طنز سنگینی در آن‌ها شکل گرفته بوده نه هجو.

رحمتی سریال تلویزیونی «زیر خاکی ۲» را یک اثر جدی با ریشه‌های طنز دانست و ابراز کرد: «زیر خاکی ۲» طنز نیست بلکه یک کار جدی است حالا ممکن است رگه‌هایی از طنز در آن وجود داشته باشد، ولی کار قصه کاملا جدی دارد.

این بازیگر تلویزیون پیرامون زمان ضبط مجموعه «زیر خاکی ۲» اظهار کرد: زمان ضبط سکانس‌های من در مجموعه «زیر خاکی ۲» تمام شده و البته این را هم باید بگویم که من در این مجموعه محبوب نقش طولانی نداشتم بلکه در قالب یک نقش مکمل به ایفای نقش پرداخته‌ام.

وی با اشاره به گروه بسیار خوب سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کرد: سریال «زیر خاکی ۲» محیط کار خیلی خوبی داشت و همکاران خوبی در این مجموعه داشتم به ویژه کارگردان آن جلیل سامان، من در این سریال بیشتر با خسرو احمدی و پژمان جان جمشیدی همبازی بودم.

بازیگر محموعه تلویزیونی «پدر» پیرامون جذابیت همکاری با پژمان جمشیدی بیان کرد: پژمان جمشیدی بسیار به کارش علاقمند و در آن جدی است، و از نظر من وی بازیگری موفق است چراکه کار برایش جدی بوده و هر کاری را که شما جدی بگیرید و برایش زحمت بکشید و در آن مطالعه داشته باشید قطعا با نقش خود برخوردی موفق خواهید داشت، کسی که شغل بازیگری را انتخاب می‌کند اگر جدی با این هنر برخورد کند و این هنر برایش مسئله و عشقش باشد حتما موفق می‌شود، پژمان جمشیدی نیز در کارش این گونه بوده و در کارش نشان داده که خیلی جدی است.

رحمتی همچنین به جذابیت همکاری با جلیل سامان اشاره و خاطرنشان کرد: جلیل سامان بسیار کارگردان نکته سنج، دقیق و کار بلد است و بسیار استادانه با گروه برخورد می‌کند، از آنجایی که من در این مجموعه نقش کوتاهی داشتم نمی‌دانم دقیقا از چه زمانی وارد سریال می‌شوم، اما می‌توانم بگویم که در قالب شخصیتی که یک شعبه نفت فروشی در محل دارد وارد داستان می‌شوم.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما پژمان جمشیدی ایفای نقش جلیل سامان زیر خاکی ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی

  جالب اینجاست که در این میان یک رسانه نوشته بود به‌واسطه ضعیف‌بودن کارنامه عملکرد VOD‌ها یا همان شبکه نمایش خانگی، آمار مخاطبان تلویزیون بالا رفته! و به نوعی نفس تازه‌ای به رسانه‌ملی تزریق شده است؛ اما نکته مهم، صحبت‌های مطرح‌شده از سوی یکی از مدیران شبکه‌های نمایش خانگی است که نشان می‌دهد وضعیت این تولیدات و روابط آنها بیشتر از چیزی که مخاطبان مطلع باشند آشفته است و تنها یک اظهارنظر باعث شده تا دمل چرکین تولیدات عجیب و نمایش خانگی بیشتر از قبل برای مخاطب سر باز کند.حالا با تازه‌ترین نظرسنجی منتشرشده از سوی مرکز افکارسنجی ایسپا، همه این تحلیل‌ها بر باد رفته و نشان می‌دهد که مخاطبان تلویزیون واقعی و حتی بیشتر از آمار اعلام‌شده از سوی مقامات رسانه‌ملی است. آمار منتشرشده از سوی مرکز افکارسنجی ایسپا، از این منظر اهمیت دارد که نه از سوی خود تلویزیون که از سوی یک رسانه مستقل مطرح شده که آمارهایش تاکنون محل استناد بسیاری از تحلیل‌هاست. این آمار نشان می‌دهد که ۴۰.۸درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲درصد شبکه‌ آی‌فیلم و ۲۱درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صداوسیما» به ترتیب ۵۸.۹درصد شبکه سه، ۵۰.۸درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳درصد شبکه یک بوده. همچنین ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صداوسیما هستند.
   
«مردان آهنین» پرمخاطب شد 
این نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صداوسیما» با تعداد نمونه‌ ۱۷۱۵نفرازشهروندان ۱۵سال به بالای سراسرکشور در «هفته آخر فروردین‌ماه» سال‌جاری بوده که به شیوه مصاحبه تلفنی انجام شده و نکات مهمی را از مخاطبان تلویزیون روشن می‌کند. در مدت اخیر مطالبه بسیاری از منتقدان و فعالان رسانه بیان آمار روشن از میزان مخاطبان تلویزیون بود که بارها با حدس و گمان مطرح می‌شد. بااین‌حال، حتی زمانی که خود رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما آمار را به‌صورت شفاف، دقیق و در حضور رسانه‌ها بیان کرد، بازهم این نقدها ادامه یافت. حالا به نظر می‌رسد که با اعلام آمار از سوی مرکز ایسپا، بتوان تحلیل بهتری روی مخاطبان برنامه‌های تلویزیون داشت. بخشی از یافته‌های ایسپا مربوط به درصد مخاطبان به تفکیک برنامه‌هاست. یافته‌های نظرسنجی ایسپا‌ نشان می‌دهد ۹/۳۶درصد از «ایرانیان» برنامه مردان‌آهنین،۳۴.۷درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲درصد برنامه محفل، ۳۲.۳درصد برنامه شب‌خوش، ۳۱.۸درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲درصد برنامه ایران دوست‌داشتنی، ۱۶درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» ۵۳.۳درصد برنامه مردان آهنین، ۵۰.۱درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۴۹.۴درصد برنامه محفل، ۴۸درصد برنامه شب‌خوش، ۴۶درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸درصد برنامه ایران دوست‌داشتنی، ۲۳.۱درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵درصد برنامه برمودا بوده است. همچنین ۴۵.۴درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴درصد سریال رستگاری را دیده‌اند. میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
   
رشد مخاطب در دوران افول تلویزیون‌های خارجی 
نکته‌ای که در این میان باید به آن اشاره کرد، یکی از جملات رئیس مرکز تحقیقات صداوسیماست که در نشست اخیر گفته بود نباید انتظار مخاطب ۸۰درصدی از رسانه تلویزیون داشت، چراکه در کشورهای دیگر هم این آمار حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد است. در همان نشست هم برخی خبرنگاران با واکنش‌های کنایه‌آمیز از این مقایسه گفتند و خواستار توضیح شدند که شاکری‌نژاد گفته بود: «امروز در عصری هستیم که مخاطب را باید ترکیبی از برادباند و برادکست دانست و از آن گریزی نیست. در حقیقت این عددها در این عصر چیزی شبیه معجزه است. مثلا مرکز تحقیقاتی در آمریکا یا انگلیس که میزان مخاطب را ارائه می‌کند، به‌ندرت آمارهایش به ۱۰درصد می‌رسد؛ به‌عنوان‌مثال، برنامه پرمخاطب ۲۰۲۳ انگلیس، برنامه مربوط به تاج‌گذاری چارلز بود که ۱۲.۵میلیون نفر درمجموع آن را دیده بودند که حدود ۱۸درصد می‌شود. امروز وقتی با مردم صحبت می‌کنیم متوجه می‌شویم مردم در بستر خارج از تلویزیون و بر بسترهای دیگر مصرف رسانه‌ای دارند. در حقیقت باید به یک فناوری برسیم که وقتی درباره میزان مخاطب صحبت می‌کنیم، هر دو را لحاظ کنیم.» انتشار آمارهای ایسپا در کنار این صحبت‌های مطرح‌شده از سوی شاکری‌نژاد که حداقل آمار را بیان کرده بود، نشان می‌دهد که تلویزیون به‌عنوان یک رسانه سنتی، هنوز هم مخاطبان خود را دارد و بیان آمار ۶۹.۲درصد برای مخاطبان تلویزیون، مهر تاییدی بر درست‌بودن آماری است که مرکز تحقیقات صداوسیما منتشر کرده بود. البته خود مرکز هم در نشست فوق تاکید کرده بود که حداقل آمار را بیان کرده‌ و حتی می‌توان گفت آمار فراتر از این مقدار است. نگاهی به تعداد کلیدواژه‌های تکرارشده در پیامک‌های سامانه ۱۶۲ هم دال بر این است که مخاطبان تلویزیون به شکل دقیق این رسانه را تماشا کرده و از طریق همین سامانه، نظرات خود را درباره جزئیات این تولیدات بیان‌می‌کنند. 

دلیل اهمیت آمار ایسپا
ناگفته پیداست که هر رسانه‌ای برای رسیدن به قله برنامه‌های خود نیاز به اصلاح و دریافت بازخورد دارد و به‌طور قطع برخی تحلیل‌های مطرح‌شده ــ صرف‌نظر از اهداف پشت آن یا صادقانه‌ بودن یا نبودن نکات ــ می‌تواند رسانه‌ملی را در جهت بهبود و استمرار جذب مخاطب هدایت کند. کما این‌که دو محور هویت‌محوری و عدالت‌گستری که در اهداف تحولی سازمان صداوسیما قید شده و هر بار در صحبت‌های رئیس این سازمان مورد تاکید قرارمی‌گیرد هم نشان از همین رویکرد ثبت بازخورد دارد. بااین‌حال، نمی‌توان انکار کرد که برخی از این تحلیل‌ها تنها هدف خود را بر نقد غیرعادلانه و یکطرفه علیه رسانه‌ملی گذاشته‌اند که در این صورت نمی‌توان آن را موثر دانست. آمار۶۹.۲درصد مخاطب برای تلویزیون و بیان آن درزمانی که بحث‌ها پیرامون مخاطبان این رسانه بالا گرفته، می‌تواند فصل تازه‌ای برای ارائه نقدهای درست ومنصفانه و البته نگاه به عملکرد واقعی و مستند رسانه‌ملی باشد.

دیگر خبرها

  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل