Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:30:30 GMT

مرد ۴۲ ساله نجات بخش زندگی ۳ نفر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۱۴۶۳

مرد ۴۲ ساله نجات بخش زندگی ۳ نفر

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، زینب پارسا با اشاره به جزئیات دومین اهدای عضو سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: ایثار خانواده تورج هاشمی باعث شد در بیمارستان شهید صادق گنجی دشتستان ۳ عضو بیمار جهت نجات جان بیماران نیازمند به بیمارستان پیوند عضو ابوعلی سینا شیراز فرستاده شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام دومین اهدا عضو در سال جاری در استان بوشهر است، تصریح کرد: دومین ایثار ماندگار در شرایط سخت کرونایی با رضایت خانواده ایثارگر تورج هاشمی که به علت تصادف در شهر برازجان دچار مرگ مغزی شده بود، انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا افزود: ۳ عضو شامل دو کلیه و کبد این بیمار به بیمارستان شیراز ارسال شده که کبد به بیماری ۴۴ساله از اراک، و کلیه ها به دو بیمار ۵۷ و ۵۳ ساله از اصفهان و بوشهر اهدا شد.

کارشناس مرکز فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: این دومین ایثار ماندگار در سال جاری و هشتادو دومین اهدا عضو در استان بوشهر تا کنون است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 اهدا عضو بوشهر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست