Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@16:24:55 GMT

توییت توهین آمیز مدافع استقلال در جواب وزیر ارتباطات

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۱۵۳۹

توییت توهین آمیز مدافع استقلال در جواب وزیر ارتباطات

سیاوش یزدانی با انتشار توییتی توهین آمیز، به صحبت های آذری جهرمی واکنش نشان داد

فوتبال در شبکه های اجتماعی / سیاوش یزدانی توییت جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، شب گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سرخ های تهرانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست پس از پایان این مسابقه آذری جهرمی توییتی را در صفحه خود منتشر کرده و به کری خوانی علیه آبی ها پرداخت.

توییت آذری جهرمی

همین موضوع با اعتراض گسترده استقلالی ها همراه شد. از بازیکنان، سرمربی، پیشکسوتان تا هواداران همه و همه به این موضوع واکنش نشان دادند. از آن سو برخی از اعضای تیم پرسپولیس هم به این توییت واکنش نشان داده و به نوعی از وزیر ارتباطات دفاع کردند.

حالا سیاوش یزدانی هم با انتشار یک توییت توهین آمیز پاسخ صحبت های آذری جهرمی را داده است.

با این حال توییتی که از سیاوش یزدانی در صفحه های هواداری استقلال دست به دست می شود، حاوی واژه هایی است که قابل انتشار در رسانه نیست. یزدانی به پرسپولیسی ها گفته کری خوانی های آذری جهرمی برای آن ها نیست و او به دنبال اهداف دیگری است.

 

بیشتر بخوانید:

حجت نظری: آذری جهرمی در الفاظی که به کار می برد دقت کند / در کابینه روحانی کسی حامی استقلال نیست

حمله روزبه چشمی به وزیر ارتباطات: کار خودتان را درست انجام بدهید!

حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست!

حمایت ابراهیم شکوری از آذری جهرمی: به داشتن چنین هوادارانی افتخار می کنیم

افشین پیروانی: از فقیر تا وزیر؛ هرکس می تواند طرفدار پرسپولیس باشد

 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزیر ارتباطات سیاوش یزدانی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال سختی را برابر تراکتور در پیش دارد. شاگردان نکونام باید روز چهارشنبه و در تبریز، به مصاف میزبان خود بروند و به کسب سه امتیاز این مسابقه، نیاز مبرمی دارند.

یکی از مهره‌های کلیدی استقلال که پیش از دیدار با شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، آرمین سهرابیان است. مدافعی که در این فصل 18 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و چهار گل حساس و مهم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در پایان بازی با شمس آذر بود که سهرابیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای بازگشت به میادین، نیازمند استراحت 12 روزه است و همین موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران درخصوص احتمال نرسیدن این بازیکن به دیدار با تراکتور شد به‌خصوص اینکه رافائل سیلوا نیز آسیب دیده و عملا استقلال مدافعی روی نیمکت ندارد.

با این حال، سهرابیان برخلاف پیش‌بینی اولیه خودش، توانست زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگردد و او با شرکت در کارهای گروهی، برای جدال حساس برابر تراکتور به مرز آمادگی رسیده است.

انتظار می‌رود که سهرابیان روز سه‌شنبه به همراه دیگر اعضای تیم راهی تبریز شود و برای دیدار با تراکتور نیز در دسترس نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی