Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می‌توانند روز ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

همچنین کارت آزمون نیز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری توزیع می‌شود. تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفاً برای متقاضیان جدید بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ ۲۲ فروردین نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5212283 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور آزمون زبان دوره دکتری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها آموزش مهارتی آزمون کارشناسی ارشد واکسیناسیون دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت آموزش مجازی دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود